Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bar schreef:Ben ook zo benieuwd naar Prince. Lijkt me super om papa Prince en opa Easter van onze pony in actie te zien. Kan ze geloof ik niet hun proef kijken omdat ik dan zelf rijd. Verheug me er enorm op, ik ben meer dan 10 jaar niet meer in actie geweest op wedstrijden, dus waar zo'n Connemara kruising al niet goed voor isEn papa Easter komt ook, in de Z1 met Mark en in de B met zijn nieuwe amazone. Mark gaat ook nog springen.
Ik vind het echt zo leuk dat jullie komen spitenmazz! Ben heel benieuwd naar Prince!
Kyarahh schreef:Wij (Piece of Cake en ik) doen B-dressuur. Het 'meisje en het jongetje'@koeke in welke klasse start jij?
Leliaardje schreef:Lees nu pas dat overopa Brimstone niet meer is. Jammer! Drie op een rij is ook super.Jammer dat Brim er niet meer is: hadden we mooi Brim - Easter - Prince en de pony van Koeke (weet even zijn naam niet uit mijn hoofd) op een rijtje kunnen zetten. Nou ja, die drie is ook al gaaf.
spitenmazz schreef:Het is nog leuker dan het lijkt: ik ben 10 jaar geleden gestopt met paardrijden omdat ik erg stuk wasWat leuk koeke, dat je na al die tijd geen wedstrijden toch mee doet!
Leliaardje schreef:We gaan gewoon voor mooi weer.
Kyarah: 1 meter is toch al een flinke hoogte hoor! Wil je na je dressuur misschien even naar de ringmeester van het springen gaan met Abel? Dat is zijn fokker namelijk. Hij vond het helemaal jammer dat hij jou/Abel niet kon zien.
riagr schreef:Proficiat! Supergoed gedaan, je was eerste van de paardencombinaties toch? En zelfs 40 combinaties achter je.Súperdag gehad op een ONCK! Zo trots op Jou-Jou.
Blij met mijn 2de plaats, net zo blij met mijn punten 191 en 199. Deze herintredende ruiter vind het stiekem best stoer om op je tweede officiele wedstrijd ( met startkaart dus) 2 winstpunten voor 1 proef te halen...
Kyarahh schreef:Ik heb je niet meer gezien Kyarahh, wel de mooie foto's die Leliaardje van jou en Abel gemaakt heeft. Leuke pony is het! Heb je hem nog aan de ringmeester van het springen laten zien?Het was inderdaad weer erg goed georganiseerd, ook mijn complimenten daarvoor! Ook weer een hoop mooie Connemara's gezien, helemaal leuk! Helaas hebben wij niet tot het einde kunnen blijven (we zijn er maar heel kort geweest) maar volgend jaar hopelijk meer geluk.