Mijn ijsberen vanmiddag:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Saaams schreef:Ik vraag me eigenlijk af wat en hoeveel jullie voeren? Ik ben nog op zoek naar voer advies want ik wil niet dat stal voert (sportbrok).
Paard zal 5/6 dagen worden gereden of gelongeerd, afwisselend dresssuur, sprongetje en bos op recreatieve wijze. Wil eigenlijk iets zonder haver en suiker.
Saaams schreef:Ik vraag me eigenlijk af wat en hoeveel jullie voeren? Ik ben nog op zoek naar voer advies want ik wil niet dat stal voert (sportbrok).
Paard zal 5/6 dagen worden gereden of gelongeerd, afwisselend dresssuur, sprongetje en bos op recreatieve wijze. Wil eigenlijk iets zonder haver en suiker.
Marrit13 schreef:Hoe gaat het met jou, Fading? Vervelend dat Sparky nog kreupel is![]()
Lloyd krijgt 400gr Subli Pony, 2 handjes Subli Zonder en overjarig schraal hooi. Je voert ze al snel teveel en te rijk heb ik gemerkt
Marrit13 schreef:Hoe gaat het met jou, Fading? Vervelend dat Sparky nog kreupel is![]()
Lloyd krijgt 400gr Subli Pony, 2 handjes Subli Zonder en overjarig schraal hooi. Je voert ze al snel teveel en te rijk heb ik gemerkt
Marrit13 schreef:Ah mooi Fading! Dat klinkt goed en nu niet teveel doen he? (Zegt degene die nu een kloppende knie heeft *kuch*) zelfs mijn stoicijnse Lloyd was drukkig vandaag
gebokt schreef:Haha allemaal pony's die zo veel energie hebben. Mag ik wat lenen voor mijn pony? Finnin is echt niet vooruit te branden. Ik zit te denken om een bloedonderzoek te doen en als daar niks uit komt toch een ander soort voer voeren.
Change3x schreef:gebokt schreef:Haha allemaal pony's die zo veel energie hebben. Mag ik wat lenen voor mijn pony? Finnin is echt niet vooruit te branden. Ik zit te denken om een bloedonderzoek te doen en als daar niks uit komt toch een ander soort voer voeren.
Bloedonderzoek is een aanrader. Hebben wij toen bij Bosco ook laten doen om 2 redenen: hij bleef alle merries dekken en hij was heel stram/stijf en hij wilde absoluut niet lopen.
Er is wat uitgekomen waar hij nu wat voor krijgt en dat doet wonderen!
Wat Fading ook zegt, soms wou ik dat Larry 20% van zijn loperigheid en heetheid aan Bosco kon geven.
En Fading : hopelijk knapt Spark snel op! Al enig idee wat het precies is?