ZoeyDercks schreef:Linksachter Fem, hihi.
Als ze weer rad loopt is ze alsnog de sjaak, haha!
Ziet er goed uit, de springfoto's!
Dat bedoel ik toch (A)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Alexandra_x schreef:Leuke foto's komen er weer voorbij![]()
![]()
gefeliciteerd Emmy!!
Welkom Zoey! En hoe is het met jou Fading? Al iets minder pijn?
redden jullie het allemaal een beetje met de gladheid?
Wat een mooie actiefoto's zeg! Ik heb geen verstand van springen, het ziet er allemaal super uit.
Alles bevroren natuurlijk, maar meneer vond het prima dat we er zoveel werk van hadden. Hij stond ons mooi te beloeren

Klein stukje met Lloyd gelopen, die had duidelijk energie over, land is te hobbelig om te spelen
Maar hij blijft beleeft, het uit zich in kleine hapjes nemen uit de lijn en mijn mouw
Ik vind dat wel een opvoedkundig lastig dingetje, ik wil niet dat hij "bijt" maar hij moet de "stress" wel ergens kwijt. Tot nu toe strafte ik het af, maar wat zouden jullie daarmee doen?
Stress prima, maar niet met tandjes in mouw of touw. Van de week kan hij weer uit zijn stekkertje gaan....alleen weet hij dat nog niet.

Het zijn nu nog relatief onschuldige hapjes, maar ik wil niet dat hij echt gaat bijten. Dat verwacht ik overigens niet hoor, daar is hij te mellow voor
En hij wéét het ook wel, bij het laatste hapje bleef hij al stokstijf staan met wit in de ogen (omdat ik hem natuurlijk daarna altijd kei-en keihard sla
) zweep heb ik altijd mee met wandelen met jonge dieren

).
Echt een ruinen en hengstending!
Change3x schreef:Ik kom trouwens uit het oosten, de meesten praten er ABN. Behalve de echte boeren.