Fading mijn beste tip voor jou is nu om snachts met een eleketrisch dekentje dat onder je rug ligt gaan te slapen. je spieren warmen op en komen goed tot rust echt waar. Doet wonderen. Ik was met 4 gebroken ribben na 5 weken weer aan het werk. En ik doe ook zwaar werk in de snoep fabriek. Ik til 10 000 kg op per dag gemakkelijk.
Fading doe rustig aan, niet fijn dat je er nog z’n last van hebt. Ik ken het gevoel, ik ga ook vaak weer te veel en te snel aan de gang.
Het is wel een gave deken SM maar vind hem behoorlijk prijzig. Ze hadden laatst bij EJ hele gave zweetdekens, voor 25euro geloof ik. Zaten erg mooie combi’s tussen. Heb getwijfeld maar ik heb zoveel zweetdekens dat ik dacht zonde van het geld.
Verder ben ik erg trots op Ria, DUS Ria, neem inderdaad die complimentjes aan. OOK JIJ KUNT TOCH BEHOORLIJK FIJN RIJDEN!!!! Dus. Want wat SM zegt, de pony kan net zo fijn gereden zijn, als de ruiter het niet kan, doet de pony het ook niet. En je weet dat dat klopt .
Elysa heeft ook echt super goed haar best gedaan. Ik vond het erg leuk om de dames les te mogen geven en ik hoop dat ze er zelf ook wat aan gehad hebben. Ook nog lekker gehobbeld op Bosco, hij blijft erg leuk!!<3 Demoteam was ook erg geslaagd en de boerenkool die gemaakt is door Anita, was heeeeeeeeerlijk!
Verder zit ik hier heel hard te balen, echt heel hard te balen. Wat een ^*&^% weer zeg. Alles hard en glad hier. Ik moet zaterdag en zondag op wedstrijd. Ik hoop nog een beetje te kunnen rijden want anders ga ik toch afzeggen voor dit weekend (in ieder geval zaterdag). Geef mij maar lente en zomer!!! Word het toch een keer tijd dat ik de lotto win en een binnenbak kan laten bouwen. Of, melden zich hier sponsors aan voor mij?:D:D
Hier ook alles hard en glad en onder de sneeuw. Gisteren wel de bak gesleept, dus vanmorgen toch erop en heerlijk een half uur stapwerk gedaan. Helaas was de bak echt nog wat te nat om m ontdooit te houden. Hopelijk gaat het heel snel weer dooien. Ik kan me voorstellen dat je twijfelt over je westrijd EK, als je niet trainen kan de hele week. Hopelijk voor jou zet ook de dooi snel in.
Geen probleem Elysa, vind deze foto zelf ook erg leuk!!
Gefeliciteerd Emmy! Waarschijnlijk is bij mij de bak niet gesleept (nu al een week niet) dus dan is hij met het vriezen niet fijn rijbaar Ja al 3maanden niet geweest met dit paard om eerst alles weer lekker voor elkaar te hebben. Dat is nu, dan baal ik behoorlijk dat ik niet kan:(.
Marrit13
Geplaatst: 18-01-16 13:10
Staat je ook leuk, een witte, Eline
Bak bij ons is wel vlak, en anders kan je het bos makkelijk in. Maargoed, Lloyd heeft nog weekje vakantie net als de baas Hij wordt er aan de hand niet narrig of druk van gelukkig.
Ik zou ook twijfelen als ik niet kan rijden/oefenen voor wedstijd.
Sparky loopt kreupel. Mevrouw heeft geluk haha anders had mn verzorgster/lesgeefster haar de komende dagen flink gereden haha. Monster dat het is..
ZoeyDercks
Geplaatst: 18-01-16 13:24
Hee dames! Ik kom ook gezellig meekletsen, ben de instructrice/verzorger van Femke! Hopelijk is Sparky snel weer rad
Mijn naam is Zoey (nee echt?), ben 20 jaar, woon in Tilburg. Ik studeer Psychologie, ben fotograaf en stalruiter voor PRE Stoeterij den Rijthof. Sinds een tijdje verzorg ik Spark erbij omdat ik alleen nog in het weekend op de Stoeterij ben.
Bij ons is de bak ook erg hard en Fin liep een beetje stijf. Hij had gister lekker gespeeld met een andere ruin wat er soms ruig aan toe gaat dus ik denk dat hij misschien iets heeft verrekt. Wij hebben dus heerlijk door het bos gelopen.