Altijd al setjesgek geweest maar ik doe niet aan Escadron en Eurostar. Ik ga geen 70 of meer voor een dekje betalen. Heb dus ook, op het zieke af, alles goudkleurig (gespjes, sporen, bit) alleen de singel niet (doorn in mn oog maar keuze voor de pony staat op 1. Grr ). Ik vind dat jasje van jouw dochter ook zo gaaf!! Het is roze zonder dat het té barbie wordt.
Vroegah was ik al vrij hip met mijn donkergroene ribfluwelen broek En ja, zadeldekjes in paar primaire kleuren..
Haha ik heb ook nog n donkergroene ribfluwelen broek in de kast liggen...
Ik vond het ook erg mooi roze kleurtje, geen zuurstok. T is ook een ribstofje.
Punz
Geplaatst: 17-01-16 00:32
Hier een absolute setjes dombo....
Of nou ja.. Er is een 2tal setjes die ik wel leuk vind.... Setje 1: Jou-Jou en EK en Setje 2: Punzel en EK
We zijn vandaag weer met Punzel op stap geweest naar de binnenbak. Dit keer voor het eerst zonder dat Jou-Jou mee ging. Het vertrek van stal ging grappig. Ik was nog bezig met het ontmodderen van Punzel, terwijl Eline alvast het hooinet in de trailer ging hangen. Punz zag het hooinet en wilde er eigenlijk direct achter aan. Waarop ik dacht: borstelen kan ook daar wel, húp pony gewoon achter het hooi aan laten gaan. Dus Punz draafde zowat de trailer op, achter het hooi aan. Wij stang er achter, klep dicht... Waarop Punz ontdekte dat Jou-Jou niet mee ging. Dat was overduidelijk niet wat ze gedacht had en ze heeft de hele weg al hinnekend en stampend laten weten dat ze het er NIET mee eens was
Eenmaal bij de binnenbak was ze gewoon braaf bij het uitladen, maar tijdens het even aan de hand stappen was ze zo overduidelijk zó boos! Ze blijft zich dan netjes gedragen hoor, ze is in principe gewoon goed opgevoed. Maar ze was zo expressief nijdig aan het stappen, stampte nog nét niet als een boze kleuter, maar zat er dicht tegen aan.
Maar goed: zadelen, en vervolgens heeft Eline haar gereden. En dan is het een zo ongelofelijk lief, cooperatief, hardwerkend guppy. Echt.. ik smelt dan helemaal. Eline heeft haar vandaag voor het eerst in de binnenbak ook laten galopperen en dit ging zo super braaf en relaxed. Helemaal trots dus op Punzel, maar ook op Eline, die zoveel rust in Punzel krijg nu. Echt gaaf!
Als kers op de taart zelf ook nog even op Punzel gestapt ( onder strikte begeleiding ) En johhhhhhhhhh: met superfijn contact op haar gestapt.. écht contact, écht voelen... Ben helemaal nu...
En voor degene die het leuk vinden, 2 filmpjes ( slecht licht, dus matige kwaliteit, dat wel). Filmpje van het galopperen en van het uitdraven na het galopperen:
En dan morgen heerlijk Luttenberg.. Hoe fijn kan een weekend zijn!
Haha die punz, toch wel erg braaf dat ze dan met rijden weer zo haar best doet. Extra knuffel heeft ze zeker verdiend. Op de filmpjes ziet het er ook lekker ontspannen uit!
En veel plezier vandaag! Hier ligt weer een laag sneeuw met wat ijzel
Emmy, super resultaat! Punz, ziet er lekker ontspannen uit. Tot vanmiddag!
Mijn kring gisteren was niet zo goed. De bak was heel kijkerig versierd en overal waren lichtjes die steeds naar een andere kleur sprongen. Larry was daarom alles behalve zichzelf dus niet zo fijn kunnen rijden en 2 balkjes.
Heel jammer omdat het altijd heel goed gaat en dan op een belangrijke wedstrijd niet. Maar we hebben van de zomer nog 1 kans samen! En omdat ik Ler toch leuk blijf vinden hebben we gewoon nog even een foto gemaakt na het parcours!
en wat jammer van de balkjes. bij ons was het ook erg aangekleed allemaal hoor met lichtreclame, doeken gedrapeerd langs de kant, veel bomen e.d. Dus heel veel om naar te kijken. hier was het ook een selectie wedstrijd, alleen niet voor onze dochter, omdat ze bij een andere kring rijdt, maar de hele entourage is natuurlijk wel weer een goed leermoment.
Punz, dat vind ik ook erg leuke setjes. Mel & EK ook zo leuk.
Verder vind ik het niet zo belangrijk, als het maar goed is. En niet te veel opvallen, dan zien ze mij ook niet (struisvogelpolitiek). Mel heeft wel een fantastisch dekje blauw met een bloemenrandje, te leuk. O jee, is dat het begin van leuke setjes voor dochter en pony? Ook al gekeken naar blauwe bodyprotector.
De zadeldekjes met zadelvorm zijn zomer's dat wel weer fijn voor een paard wat last krijgt van veel hitte onder die grote (vaak dikke) dekjes. Warmtebultjes ed. Zijn nu bijna niet meer te krijgen.
Kippenvelmoment gisteren 21 jarige Friese dekhengst reservekampioen oudere hengsten. Puntgaaf in de beweging, spijkerhard op de benen en nog een plaatje om te zien. Duurzaamheid ten top.
Marrit13
Geplaatst: 17-01-16 12:18
Fino, daar begint het mee... Een klein randje ergens op de keuring is even langs me heen gegaan, zal straks wat stukken terugkijken/lezen. Zag wel dat Alwin er vrij vroeg uit moest, heeft mn vorige stalmw vorig jaar mee gedekt Maargoed evengoed prachtdier.
Oh jammer Change Teveel bling voor Larry dus? Volgende keer beter!
Ria en Elysa, ik zal de foto's van jullie die ik gemaakt heb uitzoeken en vandaag een keer sturen Mogen jullie zelf bepalen of er wat openbaar mag hier ja of nee, dat ga ik niet beslissen haha. Oja en een paar foto's van Eline op Bosco Jullie gingen goed vandaag, beide, zag er heel netjes uit! Ria ook helemaal blij met Pars of niet?
Het zijn niet geweldig mooie foto's, binnenbak en het licht werkte niet heel erg mee, of vlekken zonlicht of donker Maar ik heb er wat van proberen te maken. Was leuk om er bij te zijn, ook leerzaam met al die tips van Eline En weer even herenigd met Bosco
Foto's van connie's klinkt altijd goed Ik hoop echt dat het eens mogelijk is dat er een connie meeting hier in Friesland plaatsvind, ben echt benieuwd om mensen uit dit topic te ontmoeten!
Plaatjes. Ben benieuwd naar alle verslagen en de rest van de foto's.
Een eventuele volgende keer doe ik mijn best om iig te komen kijken. Vanmiddag last minute kodakmomentje voor mijn vader die dinsdag 65 wordt. K-k-koud buiten zonder jas. Rijden is niks meer geworden. De bak is iig vlak gesleept dat mocht het opvriezen we toch kunnen rijden.
Carpoolen is een strak plan. Mooie baan trouwens daaro.
Neeeeeeeeh nou heb ik de knoop doorgehakt en nou ga ik 'm bestellen ook. ( en duimen dat mt 135/ 185 niet te groot is )
Marrit13
Geplaatst: 17-01-16 19:13
185? Lloyd heeft maar 175 Ik moet morgen op mn handen zitten om het dekje bij ooteman niet te bestellen. Hoewel ik wel beetje zielig ben nu, met mn knie