Bestaan er duitse divoza's?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marrit13 schreef:Kan best testfase zijn Fading! Mss straks eens proberen aan de hand, kijken hoe ze reageert? Vervelend hoor![]()
Jeetje die RosieMaar ik vind het dan bijv aannemelijk dat wanneer er ergens iets vast/niet goed zit, een doorbloeding niet optimaal is in een lichaam. Ik zou nog niet in paniek schieten en als je zekerheid wil naar een goeie DA of kliniek. Dan geef je even geld uit (au) maar beter dat dan 5x osteo wat ook in de papieren loopt. Is wat ík zou doen, maar volg je hart; doen wat jou beste lijkt. Je hebt het supergoed met haar voor, dus moet goedkomen
Fading schreef:Marrit13 schreef:Kan best testfase zijn Fading! Mss straks eens proberen aan de hand, kijken hoe ze reageert? Vervelend hoor![]()
Jeetje die RosieMaar ik vind het dan bijv aannemelijk dat wanneer er ergens iets vast/niet goed zit, een doorbloeding niet optimaal is in een lichaam. Ik zou nog niet in paniek schieten en als je zekerheid wil naar een goeie DA of kliniek. Dan geef je even geld uit (au) maar beter dat dan 5x osteo wat ook in de papieren loopt. Is wat ík zou doen, maar volg je hart; doen wat jou beste lijkt. Je hebt het supergoed met haar voor, dus moet goedkomen
Aan de hand doet ze het net zo erg helaas... Al vaker geprobeerd.. ):
Jeetje rosie ): Ik weet even niet wat ik moet zeggen.. Pfff