Bestaan er duitse divoza's?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Van oudsher ging ik altijd naar Bosgra in Hardegarijp of als speciaal uitje: Divoza Leek
Dat was dan toch wat hoor, helemaal vanuit Friesland naar Groningen. Maandenlang door de catalogus gebladerd met vriendinnetje
Maargoed we reden oo haar Shetjes dus verder dan snoepjes, borsteltje en af en toe rijbroek kwamen we niet. Maar dat gaf niets
Maar ik vind het dan bijv aannemelijk dat wanneer er ergens iets vast/niet goed zit, een doorbloeding niet optimaal is in een lichaam. Ik zou nog niet in paniek schieten en als je zekerheid wil naar een goeie DA of kliniek. Dan geef je even geld uit (au) maar beter dat dan 5x osteo wat ook in de papieren loopt. Is wat ík zou doen, maar volg je hart; doen wat jou beste lijkt. Je hebt het supergoed met haar voor, dus moet goedkomen
Marrit13 schreef:Kan best testfase zijn Fading! Mss straks eens proberen aan de hand, kijken hoe ze reageert? Vervelend hoor![]()
Jeetje die RosieMaar ik vind het dan bijv aannemelijk dat wanneer er ergens iets vast/niet goed zit, een doorbloeding niet optimaal is in een lichaam. Ik zou nog niet in paniek schieten en als je zekerheid wil naar een goeie DA of kliniek. Dan geef je even geld uit (au) maar beter dat dan 5x osteo wat ook in de papieren loopt. Is wat ík zou doen, maar volg je hart; doen wat jou beste lijkt. Je hebt het supergoed met haar voor, dus moet goedkomen
. Eerder dat als de behandeling niet goed aanslaat dat er verder onderzoek gedaan moet worden naar waar het echt vandaan komt. Alles ligt natuurlijk aan elkaar aangesloten, denk dat ze daarom niet goed kunnen zien wat de echte oorzaak is.
daarna nog eens over een hek heen gesprongen (waar ze echt nog niet sterk genoeg voor is) en nog eens ruzie gehad met een ander paard. Daarom staat ze nu ook samen met kleine ice-tea (grote shetlander en echt een schatje).
Fading schreef:Marrit13 schreef:Kan best testfase zijn Fading! Mss straks eens proberen aan de hand, kijken hoe ze reageert? Vervelend hoor![]()
Jeetje die RosieMaar ik vind het dan bijv aannemelijk dat wanneer er ergens iets vast/niet goed zit, een doorbloeding niet optimaal is in een lichaam. Ik zou nog niet in paniek schieten en als je zekerheid wil naar een goeie DA of kliniek. Dan geef je even geld uit (au) maar beter dat dan 5x osteo wat ook in de papieren loopt. Is wat ík zou doen, maar volg je hart; doen wat jou beste lijkt. Je hebt het supergoed met haar voor, dus moet goedkomen
Aan de hand doet ze het net zo erg helaas... Al vaker geprobeerd.. ):
Jeetje rosie ): Ik weet even niet wat ik moet zeggen.. Pfff
mijn geluk is dat ik niet zo'n explosief paard heb. Jullie komen er vast uit
Les kan nooit kwaad, ik ken deze mensen verder niet trouwens. Maar rechtrichten heeft ieder paard baat bij. Ben benieuwd hoe het behandelplan eruit ziet!

merries .....
Fijn dag ze zo goed ging! Beetje tussen de buien door? Die papzak van mij stond 15.00 al binnen, het kreng stond te huilen bij het hek dus hij mocht vast mee
Hij was erg gepikeerd dat ik niet eerder zelf kwam, hij wenste niet geaaid te worden
Merrie
ik zou idd ook eens kijken naar magnesium, dat werkte bij Lucky ook erg goed en heb er meer goede verhalen van gehoord. Ik vind 1,5 kg idd wel veel maar niet schrikbarend ofzo, het kan idd ook uitproberen zijn en dat ze erg gehecht is aan de andere pony. Hoop iig dat je snel opknapt!
vooral de eerste was heerlijk met grote hagelstenen

en ze heeft ook een zelfde dekje in het roze, dieheeft ze nu gewoon weleens op met les ofzo. Zulk leuk spul allemaal.
en nu is er zoveel keuze...