. Het maakt niet uit of je hem elke dag rijd of een dag stilzet, teveel energie is er door de kou toch wel
. gelukkig heb ik dankzij mijn nieuwe instructeur een aantal goede foefjes geleerd die erg goed blijken te helpen. Eens kijken of hij me deze week weer les kan geven, echt geweldig om her resultaat te voelen
.Voor het buitenrijden heb ik voor Racer al een martingaal gekocht, hij moet alleen nog opgestuurd worden. Racer heeft nl. de neiging als hem iets niet bevalt zijn hoofd omhoog te gooien en daar vaag mee te gaan zwiepen zodat hij gaat telgangen
. Hopelijk werkt het. Daar doe ik wel verslag van.Endurance wil ik ook ooit nog eens proberen.

Tot mijn grote ergenis, want ik heb al een langere singel en een singelverlenger gekocht
Het resultaat van vier weken niet rijden... Ik rij hem nu twee of drie keer in de week, ongeveer een uur. Ik hoop dat ie snel wat dunner wordt, want ik kan het ook aan zn conditie merken. De ellende is dat hij maar in totaal 1 schep subli onderhoudsbrok krijgt, 's ochtends een halve en 's avonds een halve., en toch boordevol energie zit
- en Danny is gewoon altijd te dik...
!
maar als ik haar dan vergelijk met koersfoto's dan zie ik dat ze daar ook altijd aardig 'vol' was.Ze heeft gewoon altijd een dikke reet en een dikke buik gehad
? )