(nope geen aanrader om af te korten) 11:30 gaat niet lukken helaas.

Dan zwerven we nog in de omgeving van Rotjeknor.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marrit13 schreef:Ik ben er 99% zeker morgen ook Eline! Met cameraVanochtend startlijsten bekeken, ze moet om 11.30 geloof ik, SM. Zal zo ff checken nog.
SkyMarian schreef:In zevenaar kan je vaak genoeg starten iig.
50 tinten connemara hiero.
ik ben ZZ-recreatief dus ik vind alles mooi
wel super toevallig dat ik hem toen ook op HE op de foto heb gezet.
Volgens mij is in Laag Soeren ook nog wat in maart. Hoorde mn stalhoudster erover, zij moest bardienst draaien 
hoe kom ik daar nou bij dan?
klein wereldje zo! Leuk!
wel balen van je knie trouwens... Ben je al ver in je revalidatie?
ligt me toch meer dan TREC. Al heb ik zelf nog nooit TREC gereden, alleen gevrijwilligd 
zij woont bij mijn ouders in het dorp (Hoenderloo)! SkyMarian schreef:Heb je nu nog een paard Marrit?
Anyway, toen besloten Fjord te verkopen, was een energiek dier en ik sta niet all in dus geen optie om hem te houden. Sinds september ben ik wel weer 1x per week aan het rijden, op -toevallig- een Fjord van stal, om vertrouwen wat terug te krijgen en het plezier ook. En nu.. Wil ik misschien toch wel zelf ook weer 1 als de juiste langskomt
Moet wel een kleine zijn, want opstappen gaat lastig blijven, en zal ook komende jaar zeker nog op rechts moeten.
dat soort dingen kunnen inderdaad ontzettend lang duren...
En zoals gezegd, ben er nog lang niet: maar heb minder beperkingen dan half jaar terug, enige wat nooit meer zal kunnen is hardlopen. Goh. Jammer
Not.
Maar die zijn vaak iets groter.