Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
saarie schreef:Mwa zou het niet alleen emotionele waarde noemen. Tuurlijk is ieders paard zn eigen topper maar ook sporttechnisch gezien zijn deze alledrie meer waard. Die van jou is ook leuk. Voor mij te klein maar als ze echt onder de 1.57 blijft is het natuurlijk super dat ze ook bij de pony's kan starten. Waar zou je haar zelf op gokken?
Petrichor schreef:saarie: 3000-3500, vind zijn grote maat niet heel gunstig, plus dat ik vind dat hij voor een 8 jarige qua niveau behoorlijk achter loopt.
Saaaash: Rond de 4000 euro, jammer van de stokmaat bij 10 cm groter was het paard in mijn ogen 2000 euro gestegen.
SharonIndezz: 2000-2500, vind de foto's niet duidelijk heb je geen foto's waar zijn bewegingen beter te zien zijn?
ralphtdw schreef:Omdat meestal de kleinere paarden.
Zoalsrond de 1.57 a 1.60 minder waard zijn.
Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
maar vooral als een paard van deze hoogte niks gepresteerd heeft zijn ze niet echt veel waard
Petrichor schreef:saarie: 3000-3500, vind zijn grote maat niet heel gunstig, plus dat ik vind dat hij voor een 8 jarige qua niveau behoorlijk achter loopt.
Saaaash: Rond de 4000 euro, jammer van de stokmaat bij 10 cm groter was het paard in mijn ogen 2000 euro gestegen.
SharonIndezz: 2000-2500, vind de foto's niet duidelijk heb je geen foto's waar zijn bewegingen beter te zien zijn?