Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ook al zo'n uitgehongerd dier.
hij schrok er zelf wel van, maar ik stond nog dus geen reden tot echte paniek
kreeg gelukkig nog wel een kus maar was minder liefdevol
Dus ik heb zelf maar snel gezegd dat dát me nu het probleem niet lijkt

, dat wel. Ik tilde daar zwaarder aan dan DA. Jou kreeg van mij toch gewoon reflexmatig een tik. "Dit wil ik niet"... DA was van mening dat Jou het recht had zich te verdedigen...
Nou ja... dat recht heeft hij van mij ook... Maar inclusief de consequenties die daar dan bij horen.)
Ben je naar Vorden geweest? In ieder geval fijn dat er niets ernstigs gezien is, heb je de zekerheid. Gaaf die weegschaal, wil ik ook wel eens laten doen.
Óf een dik pak, in het weekend en dan maandag gewoon weer weg. Alles. Geen gore natte grijze bende, in 1 klap weg.
en ik woon in Giethoorn, Overijssel
Ook Overijssel
ik hoef ook geen sneeuw hoor, idd heel mooi om te zien maar ontzettend onhandig met paarden! Er staat bij ons ook dit weekend (nog) geen sneeuw op. Alleen wat nachtvorst dit weekend, dat vind ik niet zo erg. (Zuid Holland, bij Den Haag)
interessant met die gewichten he!! Ik had die van mij ook te hoog ingeschat
ik wil het bij die van ons wel bij gaan houden, dus elk half jaar/jaar even op de weegschaal en kijken of ze een beetje stabiel blijven.
... Sterkte!!! 
Eline gaat als ze tijd heeft er ook nog even op. Vind het altijd zo leuk om anderen erop zien!