Beauty mocht ook mee.
Ik heb al vast een super toffe foto van Nikki de Kerf gehad. Zij kan zoooo fantastisch sfeer geven aan een foto.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Saaams schreef:Mijn stalgenoot moet helaas haar 3 jarige in laten slapen en had een verzoek gedaan bij het henschotenmeer voor een ontheffing. (Recreatieplas dus verboden voor hond en paard) en ze hebben het omwille van het verhaal toegezegd.
Beauty mocht ook mee.
Ik heb al vast een super toffe foto van Nikki de Kerf gehad. Zij kan zoooo fantastisch sfeer geven aan een foto.
[ [url=m/7Rrohg.jpg]Afbeelding[/url] ]
...
Maar ze is ook wel beetje aangekomen door de medicijnen toch? Zou het niet kunnen dat wanneer ze weer wat afvalt het zadel weer gewoon past?
Thorowgood. Superlicht vergeleken met mn Massimo, ligt fijn op Lloyd. Dus dan moet ik binnenkort ook maar eens L starten vrees ik
Wil de Massimo denk ik verkopen en een springzadeltje erbij.
Heb geen tips voor je, ben beperkt qua hengsten-kennis. Hoewel ik érg gecharmeerd ben van Diplomat. 
Marrit13 schreef:Nou hopelijk loopt het niet teveel in de papieren![]()
Ja zat net op de ipad, nu weer op de telefoon, komt’ie;
[ [url=m/wEPwEy.jpg]Afbeelding[/url] ]
)
Maar wilde iets meer steun voor de hogere dressuur HAHA!
Zadelmaker ruilt niet meer in, had ze teveel gedonder mee. En.. Ik wil eerst 100% zeker weten of dit goed gaat, anders heb ik geen backup
Dus die komt tzt op mp.
Mooiste is als de zadels wat aangepast kunnen worden elke keer maar dat gaat ook lang niet altijd he.
Maar op zich 1x de boom iets wijder moeten maken (1ste keer moest ie iets smaller, mijn Draver was ook een buffel) en verder elk jaar wat opkloppen. 
Is Firo niet meer in zijn upje de Sjaak. Hij zou toch eens slank en gespierd worden ...