Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en vooruitgang. Ik ben jaloers
. Van de week werd het ervandoor gaan en abrupt stoppen, veranderd in ervandoor gaan en recht ophoog op de achterbenen te gaan staan.
, moest het uitproberen en zeker weten of ze niet gewoon mij aan het pesten was. Dus ik ben erop gestapt, eerst zo'n 5 a 10 minuten gestapt en daarna zo af en toe een drafje erbij. Ging eigenlijk best goed, tot Rosie plotseling met een mega sprong recht omhoog ging om vervolgens met grote bok tot stilstand te komen. Oftwel ik werd gelanceerd
Braaf als dat rosie normaal altijd is heb ik daarna maar een rondje gestapt en ben snel weer afgestapt. Er moet toch iets zijn? Ze heeft nooit een stap verkeerd gedaan en nu zoekt ze toch wel het uiterste op. Maar overlegd met mijn osteopaat, en een afspraak gemaakt voor een thermografie.
Maarja even twee weken wachten dan weten we meer.
Man man, net een merrie dan hoor. Hij wilde ook meteen door het hek heenvliegen, wat ook al niet mocht van mij
Wat een trut ook he, ik zie haar zo staan op haar eilandje hooi
Jullie hebben ook veel plezier van hem he?

Marrit13 schreef:Oh wat naar Shirocco, zo'n omslag moet bijna wel door een lichamelijk ongemak komen. Volgens mijn osteo is thermografie een mooi hulpmiddel: maar ze heeft ook als eens resultaten gezien die kant nog wel sloegen. Als paard bijvoorbeeld net heeft lopen schrapen of bewegen met been, slaat die meteen roder uit: wat logisch is. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar wilde het toch even zeggen, geen kritiek overigens het kan een mooi hulpmiddel zijn en ik hoop dat het jullie een richting kan geven
. Paard moet twee uur van te voren haar deken af, en alles moet ingevlochten zijn. Daarna mag ze twee uur voor de foto's niet meer geaaid of gepoetst worden. Ik moet nog even bekijken hoe ik dat in een vaatje ga gieten, invlechten en deken afdoen is niet zo'n probleem. Maar dat niet aaien...
Er lopen bij mij op stal nog weleens wat kinderen rond die alle paardjes willen aaien natuurlijk. En van aaien komt er ook al warmte naar boven..
*hoop ik*
Zou zo lekker zijn, dan kan op de schaatsen naar het paard