Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Behalve als je ah galopperen bent
... in verlichte zit,,,. Hert met een mega gewei springt uit de struiken midden op het ruiterpad :wow; ... paard schrikt zich de blubber ... slaat in een uiterst vlotte draai links af...en ik vlieg rechtdoor het ruiterpad op.
Gelukkig was er doorgaans niks ad hand, maar deze kwam wel heel erg onverwachts.

Gaaf zo’n project!
) Althans, ik ben érg risicomijdend en kan in die 10 jr dat ik er rij midden op dag, het wild op 1 hand tellen
Als we gaan wandelen pakken we wel de betere momenten
Maar Lloyd is nu redelijk ree-proof want er zit een koppeltje bij ons op stal. 2 weken terug wandelde er rustig 1 door de bak toen mijn instructrice er net op zat
Heb er ook een filmpje van maar die kan ik niet plaatsen.

Ik krijg het al Spaans benauwd als ik er aan denk dat ik met meerdere moet
Maar vanochtend wel dwars door de naastgelegen woonwijk uitgestapt, als het maar alleen is
Ik ben gewoon beetje gek
Maar laten kijken, aai over de bol en dan is het voor de rest van zn leven ok. Dat nuchtere hou ik enorm van!
Ach als je weet dat je er langere tijd gaat wonen, is zo’n project prima toch! Kan je beetje bij beetje alles doen. En misschien zijn er dingen verouderd, maar zo lang het functioneel is, heeft het niet perse prio toch?

Op z'n charmanst!!Saaams schreef:Kennen jullie dat deken issue? De ene maat is te klein, de ander te groot. Meest vd keren te smal.
Nou Beaut heeft nu een vliegendeken big neck met extender. Anders past t mormel er niet in
. Dus uiteindelijk gekozen om alleen op zaterdag te komen en dan gaat mijn verzorgster een rondje BB doen. Wordt wel een vroegertje, want we moeten zaterdag dan rond 7 uur met de trailer weg
. Maar wel eventjes gezellig om heen te gaan en leuk voor mijn verzorgster. Eerste wedstrijd, dus die is al weken helemaal enthousiast, super lief hahaha. Wel jammer dat we de parade missen, maar aan de andere kant hoop ik dit jaar Kiet mee te nemen naar de keuring om toch nog het preferentie stukje te vieren en ook gewoon dat ze er nog is en het goed doet