Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Uhm, nou ja, eigenlijk staat alles wel in mijn profiel

) is er maar 1 met zekerheid naar de slacht gegaan, vanwege een blessure opgelopen in het weiland. Van de rest weet ik eigenlijk wel zeker dat ze nog wel als rijpaard aan de bak zijn gekomen.
Ze willen dus snel van het paard af. Verder brengt een dravers in koersconditie bij de slacht niet veel op, zit namelijk geen vlees op
En ja, hij heeft zo'n brede borst, en daar zit ook aardig wat lucht in heb ik vandaag weer gemerkt
We waren op buitenrit en gingen even een sprintje trekken. Hij liep de hele tijd al te dansen en irritant te doen. Hij hoorde rival achter zich en naast zich en was niet van plan zich in te laten halen en stoof er eerst in draf vandoor. Nu vind ik dat niet zo erg, maar hij viel in galop en dat ging mij iets te hard
Gelukkig weet ie precies waar ie langzamer moet en reageert ie aardig op stem, dus 'ho' roepen hielp wel. Toch maar wat vaker en meer gaan rijden, denk ik. Hij heeft gewoon zoveel overtollige energie op het moment
Helaas zit ie nu alweet ontzettend dik in zn haar, misschien dat ik hem over een paar weekjes ook wel een deken opgooi en hoop dat het dan wat minder wordt. Ik wil hem in het voorjaar wel weer in conditie hebben, maar ik durf hem niet al te hard aan het werk te zetten. Hij was weer zeiknat vandaag
En dan moet ie dus eerst op stal met de zweetdeken, en meestal komt het er op neer dat ie daar wel even blijft staan voor ie droog is....