Ik heb een aantal Dartmoors. Helaas pas ik er niet zelf op. Maar mijn kids en wat andere kinderen hebben er ontzettend veel plezier mee. Ze zijn intelligent, hebben een groot knuffelgehalte en zijn zeer braaf met rijden. En natuurlijk zijn het hele mooie mini paardjes. Want daar lijken ze op.
Ik heb een aantal Dartmoors. Helaas pas ik er niet zelf op. Maar mijn kids en wat andere kinderen hebben er ontzettend veel plezier mee. Ze zijn intelligent, hebben een groot knuffelgehalte en zijn zeer braaf met rijden. En natuurlijk zijn het hele mooie mini paardjes. Want daar lijken ze op.
Ik was vroeger altijd gek van Friezen, maar ben daar een beetje vanaf. Vind trekpaarden en dan met name nederlandse en belgische trekpaarden helemaal geweldig. Dat komt gewoon door hun enorme brede bouw en grote hoeven. Geweldig als die kracht losbarst tijdens een menwedstrijd!
Ik ben helemaal gevallen voor de Lipizzaner. Ze zijn prachtig om te zien, vreselijk intelligent en ontzettend aanhankelijk naar hun baasje. Een soort grote hond
Kootje@ woow mooi paard!! Ik houd ook wel van dat soort paardjes maar t meest van (bruine) andalusiers, friezen en shires (of trekpaarden). En fjorden eigenlijk echt Aller meest maar die horen in de categorie pony's (eigenlijk vind ik alle paarden wel leuk, behalve appaloosa's en knabstupper ofzowiets)