Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb eindelijk het goede hoofdstel binnen. Had winkel een bericht gestuurd of ze em op voorraad hadden omdat ie niet te bestellen is; ja dat hadden ze. Kreeg ik pakket, zat er een heel andere kleur in.
.
.

ben erg benieuwd naar het resultaat van de fotoshoot
BianCatjee schreef:Sasika daar zijn er meer van maar ik weet niet of zij hier ook op bokt mee kletsen
Mijn planning om te mennen is er ook, de kar en ruig is er al.. maquavinci kent het ruig al alleen de kar moet er nog een keer achter

(Al moet ik zelf nog werken tot 17 november.) 
maquavinci vond een jaar lang rustig/niks doen terwijl zij drachtig was en het veulen ernaast had lopen ook niet erg
.. wat een gewicht
. (verdoving zodat ook de achterste kiezen kunnen worden behandeld)
. Hij is ook al bijna niet meer normaal droog te krijgen na het rijden. Hoop toch wel dat dat nog wat bij gaat trekken straks. Het is ook steeds zulk raar weer, bijna niet te voorspellen welke (of geen) deken het beste op kan.
. Ik kom daar met de auto al nooit, laat staan met zo'n lange combinatie. Was ook doodsbang dat ik buiten mijn schuld een fietser zou raken want ze komen óveral weg ("blijf de fietser in je spiegel volgen als je hem voorbij rijdt" .. ik had ogen te weinig
). Maar ik heb het overleefd en het achteruit rijden gaat ook steeds soepeler, hopelijk kan ik na donderdag in theorie alleen met trailer weg 

hebben alle tijd!
de oefeningen worden nu natuurlijk wat moeilijker en gister had ie geloof ik zoiets van doe het zelf maar
Ik ga nu inderdaad ook thuis zonder zweep rijden. Spoortjes heb ik al nooit om want ik vind mezelf niet stil genoeg met m'n been om een specifieke hulp te kunnen geven.