Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:melanie, ook no offence, maar stambomen die heel lang terug gaan, zelfs tot 1980.... sorry, maar dat vind ik niet ver. Van Honey hem ik m tot 1840 (uit mijn hoofd) van een de quarter van een stalgenoot tot 1600 nog wat.... dus tja...
Needje schreef:Maar no offence, maar hoe wil je ze dan noemen? Als je er niet mee kan rijden dan zijn het toch eigelijk automatisch grasmaaiers en showpaardjes?
Een rijpaard die ongeschikt is voor de sport is ook een grasmaaier. (als ie de worst niet ingaat.)
probabeest schreef:in noem die van mij altijd "weide decoratie"
melanie_h schreef:stef schreef:melanie, ook no offence, maar stambomen die heel lang terug gaan, zelfs tot 1980.... sorry, maar dat vind ik niet ver. Van Honey hem ik m tot 1840 (uit mijn hoofd) van een de quarter van een stalgenoot tot 1600 nog wat.... dus tja...
Ja, ik bedoel er meer mee dat gewoon deze paardjes zo onderschat worden daar ging het topic toch over, van de quarter word niet gauw gezegd wat moet je ermee.
probabeest schreef:in noem die van mij altijd "weide decoratie"
Meavey schreef:Nou ik stoor me er gewoon niet meer aan dat onbekend onbemind is hoor,
Ik doe lekker mijn eigen ding en ben er blij mee dat lijkt mij het belangrijkste.
Mensen die zeggen wat moet je daar nou mee, laat ze maar, gelukkig weten mede-mini-mensen wel wat wij bedoelen.
Redrumfox schreef:Het is juist vreselijk moeilijk om zo'n kleintje goed in vorm te houden aangezien je ze niet kan rijden, karretje incl. bestuurder is voor de échte Amerikaantjes ook al te zwaar dus dan blijft er niet zoveel meer over.
Sjaad schreef:En mensen die niet weten wat het houden van minipaarden precies inhoudt, zullen het het bedrag ook niet waard vinden.