Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
merrieveulen schreef:@ meavey, ik meen me te herinneren uit eerste hand gehoord te hebben dat jouw hengst bijna constant op stal staat aangebonden omdat hij anders de boel afbreekt?
merrieveulen schreef:Flicka is geen shet, en er wordt zéker niet mee gefokt. hooguit een keer voor mezelf, maar meer ook niet.
verder zegt niemand dat er geen minipaardjes zijn die niet in het tuig kunnen, maar ik denk dat met die héle iele amerikaanse paardjes de mogelijkheden toch wat meer beperkt zijn.
merrieveulen schreef:enne, ik zou zeggen, kom eens kijken hoe slaafs ze zijn, ik denk dat je er een hoop van kunt leren.
stef schreef:ook niet echt netjes om dergelijke onzin zo op het net te knallen merrieveulen....Beetje op de man spelen zo
stef schreef:fenneke: Wie is dat lekkere ding in je avatar?
FennekeR schreef:stef schreef:ook niet echt netjes om dergelijke onzin zo op het net te knallen merrieveulen....Beetje op de man spelen zo
* Daar ben ik het helemaal mee eens......
merrieveulen schreef:waar de waarde van zo'n amerikaan vandaan komt, Joost mag het weten. Flicka is lief voor kinderen, zadelmak (koter reed er zo mee weg), in het tuig beleerd, en kan een leuk staaltje VD. dat zie ik geen van die dure rakkers doen, die planten zich alleen voort en laten zich bekijken... haha! daarbij zijn ze vaak monsterlijk (lees: niet) opgevoed. het is dan dat ze zo klein zijn, als ze 1,60 waren waren ze levensgevaarlijk. eigenlijk is het gewoon sneu. geef mij dan maar Flicka hoor, die is onbetaalbaar!
stef schreef:als er iets tegen sleezy's is, zijn quarters, paints en appies ook snielugh
shavira schreef:Ik denk dat de meeste fokkers juist hun tijd ziel en zaligheid aan dit ras besteden, En met de uitspraak 'een paar keer per jaar opgetrommeld worden om in alle stress een kunstje te vertonen" ben ik het dus helemaal niet eens! Maar goed een ieder zijn mening zoals eerder gezegd...
merrieveulen schreef:ik weet ook donders goed dat er heel veel goede fokkers zijn, die niet richten op klein, kleiner, kleinst, en mooie paardjes van goede kwaliteit fokken, en waar dwerggroei dan ook niet voorkomt. toch komt het in dergelijke rassen (shet ook) meer voor dan bij het gemiddelde rijpaard/ rijpony, ook dat zal iedereen met me eens zijn denk ik. dat is de enige connectie die ik leg met mini's in deze zin, ik zeg niet dat het 'erbij hoort', of dat het overal gebeurt.