Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bento mage er ook wezen hoor lekker hoofd....allemaal leuke haflotjes trouwens
maar wat is die van jou precies dan 1/4 haflinger 1/4 arabier maar dan mis ik nog de helft 1/2 kwpn ofzo?
:P
wel erg jammer dat je hem uit het oog bent verloren
dat ik dacht dat het maar 1/4 arabje was.
nu is er duidelijkheid en weet je cker dat hij 3/4 arab is en 1,47m wou je nog meer weten:P vraag het maar gewoon hoor dan zet ik het weer even neer
denk ik

)
Hier staat dat ze Welsh Arabier is maar dat had de manege fout..hehe
)
wel trainen hoor voor zijn spiertjes...ook longeren... boshobbelen....klein meisje op laten rijden:D viewtopic.php?f=10&t=712966&hilit=....en veel lol met je knol hebben....als hij wat jonger was en ik ongeveer een halve meter kleiner was ik er lekker wedstrijden mee gaan rijden....dat mag dat meisje nu gaan doen als het zo goed blijft gaan tussen hun beiden
..... hij is zelf (niet met mij) 3x z2 geweest met verschillende ruiters..dus tis een uber-lieve-mega-topper 
wheheh
maar hij kan wel ongelooflijk gaaf showen:D

Ntlie_ schreef:@Spottie: Leuk paard hoor, vind alleen de haflinger ver te zoeken in z'n uiterlijk. Heeft hij wel eigenschappen van een haf?
@Sassielvr: Wat een leukje zeg
@Cubalibre: Ben benieuwd
Ik ben ook wel benieuwd of jullie haflo's de bouw van een haf hebben of meer die van een arabier?
Katinka neigt meer naar de haflingerbouw toe, maar dan wel de sierlijke haflinger.
....alleen vind ik niet dat je met rassen naar karakter moet kijken want elk paard is apart en heeft zijn eigen karakter (je hebt wel dat ze over het algemeen zo kunnen zijn)
maar