Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DresslOver schreef:ben het met xxjamiexx eens.. je kan het in nog zo'n korte tijd hebben gedaan, feit is gewoon dat ze alweer 9 is.. best oud dus.. ze had al Z kunnen lopen.. iemand die een paard gaat kopen, kijkt niet alleen naar wat hij loopt maar ook wat hij had kjúnnen lopen.. en dat vergelijken ze dan..
DresslOver schreef:ik persoonlijk ben het daar ook niet mee eens, maar je moet het bekijken vanuit het oogpunt van de koper.. de handelaar dus.. die pakken ieder kansje aan om minder voor je pony te betalen..
love_bichke schreef:*doet ook haar bijdrage*
urselin: € 2500, trouwens de pony van mijn beste vriendin komt daar ook van![]()
Marijke Van V| (ofzoiets :p): € 2000 al een beetje op leeftijd maar toch een mooi niveau![]()
greetz
Justarman schreef:Nou als jullie er lol in hebben mogen jullie die van mij ook wel even taxerenhet is geen kruising maar toch zet ik hem er even op
Sport/Stmb.Naam: Justarman
Roepnaam: Shorty
Leeftijd: 7
Lengte: 1.65
Stamboek: KWPN
Veulenboek: KWPN
Vader: Broere Jazz
V.Vader: Cocktail
V.Moeder: Flemmingh
Niveau: M² Dressuur
M springen
Titel: Sterruin
Extra: rontgenoligisch en klinisch helemaal goedgekeurd. Wissels om de drie passen bevestigd en veel aanleg voor piaffe/passage. Meerdere malen clubkampioen van Polarfurst geweest. Zeer goede gangen en hele nette appuyementen in alle gangen.
Foto's::
@ springen..::
in de L ( beetje onduidelijk, maar je kunt zn techniek zien)
Nou barst maar los