Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

..

!
Ik hou juist van heel erg werkwillige paardjes! 
! __Daantjee__ schreef:slome paarden hebben niet echt met een ras te maken, want met tinkers kan je ook erg snelle tinkers vinden![]()
!
Indezz schreef:Karoliefje schreef:Hun karakter zal net zo lief en leuk zijn als die van elk ander paard, maar het uiterlijk spreekt me niet aan! geef mij maar een friesje of een Kwpn'er, dat spreekt me veel meer aan, een tinker vind ik maar breed en masaal!
Alsof een fries niet breed en massaal kan zijn.....

Indezz schreef:Jus_dOrange schreef:Ik vind ze niet mooi, ik ken niet genoeg Tinkers om het karakter goed te kunnen beoordelen. Effen Tinkers vind ik écht niet mooi, en er zijn maar weinig bonte Tinkers die ik mooi vind. Ik vind ze ook te grof gebouwd, en die benen zou ik gelijk bewerken met een scheerapparaat.
Ik vind dit eigenlijk een domme opmerking.... en erg kort door de bocht.... En ben het met Pellie eens..... Dit is een raar topic en lokt rare reacties...
Laat een ieder in zijn waarde, zowel ruiter als baas....
Het belangrijkste is dat men plezier heeft van zijn eigen paard, of het nu een KWPN-er, fjord, haflinger of tinker is of een totaal ander ras......
Sommige mensen reageren echt bot..... leer eerst een paard eens kennen, voordat je er een oordeel over velt... Kan heel kwetsend zijn!

geweldig paard, stampt iedereen omver
( behalve dat ze overal van schrikt en niet tussen 2 paarden in kan lopen maar dat maakt even niet uit
) Toad schreef:Een geheel zwarte tinker, of een zwarte tinker met wite vlekken vind ik al een stuk minder lelijk dan een witte tinker met zwarte vlekken.

)
Toad schreef:Je moet wel echt op een tinker 'vallen' wil je hem mooi vinden. Ik vind het ook geen leuk ras omdat ze vaak toch wel sloom zijnIk hou juist van heel erg werkwillige paardjes!
Indezz schreef:Karoliefje schreef:Hun karakter zal net zo lief en leuk zijn als die van elk ander paard, maar het uiterlijk spreekt me niet aan! geef mij maar een friesje of een Kwpn'er, dat spreekt me veel meer aan, een tinker vind ik maar breed en masaal!
Alsof een fries niet breed en massaal kan zijn.....

..
tinkers zijn trouwens ook echt vrijetijds paarden en niet voor de sport, ja sommige kunnen het wel, maar de meeste blijven toch meer voor de vrije tijd en niet voor de sport
Citaat:Een geheel zwarte tinker, of een zwarte tinker met wite vlekken vind ik al een stuk minder lelijk dan een witte tinker met zwarte vlekken.
Citaat:
Je moet wel echt op een tinker 'vallen' wil je hem mooi vinden. Ik vind het ook geen leuk ras omdat ze vaak toch wel sloom zijnIk hou juist van heel erg werkwillige paardjes!