Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
IvysToeter schreef:En ik vind vind vind.....
Ik vind dat we nu weer ON topic moeten gaan.
Want dit was denk ik niet de bedoeling van de TS.

Ik wist namelijk niet dat je foto's moest linken. Ik ben blijkbaar een bokt-beginneling!
karoliena schreef:Maar je zou dan dus de hengst waar je zelf mee dekt uit het stamboek willen? Dta is een basis hengst op dus een basis merrie.
niet mijn woorden verdraaien zodat je me op mijn eigen woorden terug kan pakken. Ik ben het er persoonlijk niet mee eens dat hij in de basis staat, en volgens de nieuwe regels is hij ook luxe. Hij is echter goedgekeurd voor de nieuwe regels en is toen om een of andere reden in de basis gezet. Waarom? Geen idee.
Ik denk dat er weinig mensen met een NSPS paardje dat omschrijven en een minipaardje gaan noemen hoor, denk dat dat wel meevalt.
spreek uit eigen ervaring hier, dat jij die ervaring niet hebt kan heel goed, ik wel
@ Vanneke: Ik kan me heel goed vinden in wat jij zegt.
Meavey schreef:ga maar eens goed opletten, de paardjes die voorop staan in de basis... zijn de luxere... al hebben ze shet afstamming.
(en ja, ik had mijn merries graag wat grover gezien, Dennis zou voor mijn NSPS fokkerij een perfect uitgangs punt zijn maar heeft helaas het juiste papier niet). Voor het ere kampioenschap Basis moest hij de laatste keer wel een luxere en kleinere hengst voor zich laten.
, en de 3 twenters alle 3 een 1e premie.
Nogmaals Jimmy is niet volledig Shet gefokt, wat niet wil zeggen dat hij in de luxe klasse zou thuishoren. Mij hoor je niet klagen over de klasse waar ik in zit.
(hij heette Urano maar iedereen noemde hem Unox
).