Falabella taxatie topic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IloveKelly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:26

is dat een fallabella taxatie topic?Want er word alleen over fallabella's gepraat over afstamming maar niet getaxeerd.

_Sammy_

Re: Falabella taxatie topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:31

Asha schreef:
Namiira_hvj schreef:
Zijn er hier bokkers die net zoals mij , ook een falabella hebben?
Ik ben trotse eigenaar van 4 falabella's, en wil ze graag laten taxeren!

http://
http://img516.imageshack.us/img516/6274 ... url]

Naam: Paquito
Geslacht: ruin
Vader: Menecucho
Moeder: Fachera
Moedersvader: Atalaya
Geboortedatum: 30 maart 2000
Kleur: Vos bont
Heeft stamboek + verdere papieren, maar is afgekeurd op zichbaar gebrek (een grote overbeet)

Hoi,

toevallig zag ik jou topic staan. Wat ik wou vragen is of jij toevallig meer foto's hebt van dit paardje. Aangezien Fachera, zijn moeder, het paardje is van een vriendin van mij. Fachera heeft een eigen site, http://www.jackysfalabellas.tk

Groetjes, Maaike

oo die site bij veulen zie ik die zwarte staan die verkocht is die heb ik gezien bij de falabella keuring in stal segwaard...
Wij waren daar zelf met pilar omdat arne jansen hem niet kon voorbrengen.. zal een foto plaatsen...
Laatst bijgewerkt door Shadow0 op 19-02-06 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in quote vervangen door link

Namiira_hvj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 11:34

Ja weet ik De site is al héeel lang niet meer geupdate..

_Sammy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:36

Namiira_hvj schreef:
Ja weet ik De site is al héeel lang niet meer geupdate..

sorry dat ik het zeg maar die vrouw die daarbij stond stond ik de hele tijd naar te kijken mensen die met duurdere paarden omgaan zijn ook kakkerig

_Sammy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:36

alleen die dan he

Mariss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:45

Meavey schreef:
IsSsatjuh schreef:
Maar Falabella's zijn alleen maar showpaardjes, dus geen rijpaarden. Een zenuwprobleem is dus niet erg. Ik weet niet precies hoe duur ze zijn, maar het schijnt heel duur daarom heb ik het maar hoog in geschat.

Misschien kan je je er dan beter eerst eens wat meer in verdiepen.
Ook mini´s moeten gewoon naar de keuring en veterinair goedgekeurd worden, als ze er op afgekeurd zijn is het dus wel erg en daalt de waarde direct tot nul.
Shows en keuringen en fokkerij zijn dure aangelegenheden en ook deze dieren worden gewoon getrained en klaargemaakt, en dat kost dus ook gewoon veel geld.
En zeker voor dieren die een paar duizend euro kosten lijkt het mij dat je iets van echte kwaliteit wilt, anders kan je beter een shet op de markt kopen.

Okej, ja ik weet er niet veel van af alleen dat dacht ik: ben niet echt een kenner

Namiira_hvj

Re: Falabella taxatie topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 11:11

Ja klopt, er word vaak gezegd dat een falabella in verhouding een groot hoofd heeft, klopt ook helemaal. Ik heb laatst een shetlander en een falabella naast elkaar gezet en zag meteen het verschil. Maar ik kijk ook naar andere dingen dan een ander misschien. Falabella's hebben hele dunne en slanke beentjes, en een in verhouding groot hoofdje. Ze lopen veel eleganter dan een shetlander. Ik heb helemaal niks tegen shetlanders, ik heb zelf 5 shetjes die ik verzorgd. Prachtige beestjes, zeker weten.
Ik ben gek op ze, allemaal mooie bontjes.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:01

Omdat dit al een ouder topic is en ook van het oorspronkelijke onderwerp is afgedwaald, een slotje.