maar hij kan er ook tussen inzitten want hij komt uit de tijd dat ze weer naar het ouderwetse type aan het terug fokken waren en hij is afgekeurd voor dekhengst omdat hij teveel arabisch bloed had

wat vinden jullie?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
josientjuhh schreef:ik rijd een haflinger en ik denk dat hij ook een ouderwets type is
maar hij kan er ook tussen inzitten want hij komt uit de tijd dat ze weer naar het ouderwetse type aan het terug fokken waren en hij is afgekeurd voor dekhengst omdat hij teveel arabisch bloed had
wat vinden jullie?
Dior schreef:Ladylay ik vind die van jou niet super luxe, eerder er tussen in.
Schawtje schreef:In het begin had ik daar ook heel erg last van, heel erg hangen in de hand en heel sloom enzo. Ik rijd hem nu bijna 3 jaar en in die 3 jaar is er heel veel verbeterd![]()
Gewoon door blijven rijden, niet gaan trekken maar gewoon zorgen dat ie lekker ontspannen loopt, dan komt dat aan de teugel rijden vanzelf wel..
Ik weet niet of je serieus dressuur rijdt of buitenritten maakt, maar overgangen rijden en veel voltes helpt iig ook!
Dior schreef:Ladylay ik vind die van jou niet super luxe, eerder er tussen in.
TiNa_JoinTy schreef:Dior schreef:Ladylay ik vind die van jou niet super luxe, eerder er tussen in.
Vind ik ook..
TiNa_JoinTy schreef:Die van mij is toch wel aardig van het oude type
Schawtje schreef:Mischa is wel van het oude type, vind ik..
Kijk in mn profiel en kijk maar wat je er zelf van vind
Oja.. ik rijd nu onderlinge wedstrijdjes in de B en ga binnenkort waarschijnlijk startkaart aanvragen
Citaat:zoals ik al zei...ze moet nog een beetje afvallen![]()
maar als ze in topconditie is zal ik even opnieuw foto's plaatsen hier
TiNa_JoinTy schreef:Citaat:zoals ik al zei...ze moet nog een beetje afvallen![]()
maar als ze in topconditie is zal ik even opnieuw foto's plaatsen hier
ehm.. als ik eerlijk ben vind ik haar al aardig dun hoor..
ladylay schreef:
dus zoals ik al zei luxe type...want ze kan echt nog wel wat afvallen
ladylay schreef:TiNa_JoinTy schreef:ehm.. als ik eerlijk ben vind ik haar al aardig dun hoor..
dus zoals ik al zei luxe type...want ze kan echt nog wel wat afvallen
Dior schreef:Dus als een ouderwetse haflinger dun is en in topconditie is hij ook luxe?