Ik ben fan van jouw verzorgpony's

(ook van die haf ofzo
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) 

Lieke schreef:Ik vind trouwens de hengsten Hoppenhof's Shardon, Orchid's Tygo en Wielgersma Nelson erg mooi.
Hoppenhof's Shardon![]()
Zie http://www.stalnieuwmoed.nl
Orchid's Tygo
Wielgersma Nelson
Zie http://www.stalslangenburg.nl/onze_hengsten.htm
En ze hebben allebei de zelfde moeder! Kun je zien hoeveel verschil er in kan zitten,
Zie profiel voor foto's..
M_A_X_ schreef:Wij hebben twee new forest pony's op stal staan! Enn rustige merrie die super mak is,en waar kleine kinderen op kunnen rijden! en een drukke ruin! waar aboluut geen kinderen op kan! die pony dan kan super goed springenEn ze hebben allebei de zelfde moeder! Kun je zien hoeveel verschil er in kan zitten,
![]()
hector schreef:M_A_X_ schreef:Wij hebben twee new forest pony's op stal staan! Enn rustige merrie die super mak is,en waar kleine kinderen op kunnen rijden! en een drukke ruin! waar aboluut geen kinderen op kan! die pony dan kan super goed springenEn ze hebben allebei de zelfde moeder! Kun je zien hoeveel verschil er in kan zitten,
![]()
Ik heb even in je profiel gekeken en ik heb ook een YW Adrian. Jouw pony heeft ook echt precies dezelfde gezichtsuitdrukking als die van mij, ik zag een foto in je profiel en dacht echt, he, zou dat een adrian zijn? en jawel...
en idd vind ze ook op mekaar lijken! Maar die van jou is een springer ofnie..?
Ik vind jullie pony's ook gaaf hoor!!
M_A_X_ schreef:Jah ik heb die van jou ook ff bekenen, en idd vind ze ook op mekaar lijken! Maar die van jou is een springer ofnie..?
hector schreef:Jouw pony is ook erg leuk CleOo_o0, jammer dat we z'n hoofd niet goede genoeg kunnen zien om te vergelijken
M_A_X_ schreef:Jah ik heb die van jou ook ff bekenen, en idd vind ze ook op mekaar lijken! Maar die van jou is een springer ofnie..?
Muppet is geen geweldige springer hoor. Hij kan het best aardig, maar hij is nogal koppig en wil nog wel eens dwars door een hindernis heen lopen. Op concours is hij bovendien zo zenuwachtig dat hij redelijk onbestuurbaar wordt...
Ze kan wel springen, Maar ze doet het niet graag..
cle0o_o0 schreef:haha ik heb ook n young winsome's adrian.. zie de foto's een stukje naar boven. K vind t echt leuke pony's alleen is die van mij best wel dominant Ik vind jullie pony's ook gaaf hoor!!

BasiNami schreef:Donderdag heb ik mijn New Forest merrie Gideon's Tessa gekocht! Ze is nu 2,5 jaar oud. Haar vader is Klootwijkhoeve's Walter en haar moeder Sânbuorsters Minke.
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal uitpakken, ik hoop over een paar jaartjes met Tessa in de dressuursport te rijden!
Ik heb even in een paar profielen gezien en jullie hebben ook een stel mooie pony's!!
MArl0esJuh schreef:@ Fun_Fun: hoe is die van jou in omgang, karakter. Hier bedoel mee de pony van Nieuwmoeds Patrick

vivigirl schreef:hoi allemaal ik heb zelf ook een new-forest en
ik ben helemaal fan van het ras !!
ik heb ook hele leuke foto's![]()
maar kan iemand mij vertellen hoe ik die op bokt zet ??
heel erg bedankt en ik hoop snel op een reactie !!
dikke kus mij en mijn new-forest![]()
Bokken dat ze kon. Maar ze was niet gemeen ofzo.