Tinkerbell: 7500, lijkt een fijn achterbeen te hebben
Tornado: 7/8000 euro, als ie hoger loopt wordt ie meer waard
.Sinaedo: onbekende vaderhengst is wat minder , 4500 euro.
SamSam: 10.000 euro als ie hoger loopt zal ie ook alleen maar meer worden, en wordt hij nog in de springsport uitgebracht ooit?
Romanza van claudie: 8000 euro, jammer dat hij wat klein is (paard)
Timmetje doe ik niet want die is van vonneke

ok ok nu de mijne, eigenlijk had ik me verboden om mijn paard nog in het taxatie topic te zetten, omdat ik toch al weet dat niemand in de buurt komt als van de aankoopprijs, maar goed vond het toch wel weer grappig.
naam: Cacharel
Leeftijd: 5 jaar
Afstamming: Caretino X Zuenftiger
Klasse: M2 +4 in 12 maanden tijd
hoogte: 1.66
extra info: cacharel heeft meegelopen in de halve finale van de pavo cup, PROK gekeurd, maakt een erg fijne sprong, toont genoeg vermogen en goede bascule, lijkt erg voorzichtig, helaas lieten ze haar op de keuring het gat in springen, maar springt onder springruiter zo 130
paard beschikt over 3 goede gangen, stap is fijn door het lichaam, en draf is met veel tritt in de benen, en goed gebruik van het achterbeen, en goed voorbeen met knieaktie. goede galop met zeer goed achterbeen gebruik, en veel talent tot sluiten. paard is in de training afgericht op Z2 niveau, wissels zijn goed bevestigd en arbeidspirouette zit er ook al op, paard lijkt nog ver te kunnen komen in de toekomst. cacharel is wel een paard met karakter, is heet op de goede manier, en gaat voor je door het vuur, maar je moet haar wel eerlijk behandelen.
ze is trailer/vrachtwagen en verkeersmak.
en hier een filmpje van tijdens de training met mijn instructrice:
! 

)