Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)

SuperRoos schreef:kiara, je foto's zijn op zich goed, ik kan ze wel lichter maken
wil je zowieso een analyse of alleen dat ze misschien gebruikt wordt voor het artikele...
Kiara schreef:Hee wencalover, is dat een freezemark?
?
)

SuperRoos schreef:liesjuh, ok ik maak er zowieso 1 voor jordy
staat nu op de wachtlijst
het klopt dat hij 1 kruin heeft he, en hoe oud is hij
wel leuk dat ik jordy nu mag doen, met hem is alles begonnen omdat supertje de vraag stelde op vraag maar raak of kruinen het karakter konden beinvloeden, en toen gingen mensen steeds meer dingen vragen en toen werden het wachtlijsten van 15/20 in de week haha
sassie, je foto's zijn goed nu
weet niet of je zowieso een analyse wil of alleen voor het artikel misschien
anders moet ik even nog wat dingen weten, het geslacht en de leeftijd
kruin is goed zichtbaar gelukkig
isabel, je foto van voren is moeilijk, ik weet niet of je een nieuwe kan maken die echt recht van voor is genomen, met de kruin goed zichtbaar
op zich zie ik wel wat dingen aan je tink waar ik het over wil hebben in mn artikel, maar kijk later pas welke ik echt wil gaan gebruiken
ook als je zowieso een analyse wil moet ik een betere voor foto hebben
kiara, ok dan zet ik je zowieso op de wachtlijst, 1 kruintje heeft ze he, en dr leeftijd?
angeliekje, heb echt foto's nodig zoals de voorbeeldfoto's...
wencalover, je foto van de zijkant is super, die van voor is wat moeilijker met de oren, weet niet of je een nieuwe kan maken
wil je zowieso een analyse of alleen misschien voor het artikel
anders heb ik leeftijd en geslacht nog nodig
jacky, ik kan je foto denk ik wel lichter krijgen
maar ben snieky online, dus tot woensdag!
jacky2 schreef:he , wat leuk dat je bonita gekocht heb,![]()
ik ken haar nog van de vorige eigenaar, een schat van een merrie !
Mensen en eten zijn echt de belangrijste dingen in haar leventje