meer draver mensen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ZiraB

Re: meer draver mensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 10:52

hallo,
ik rijd en verzorg een dravertje die Gail Devers heet, ik rijd haar nu een half jaar en hiervoor heeft ze altijd gekoerst. Ze word nu als fokmerrie gebruikt en is op dit moment in Frankrijk om geinsemineert te worden van Notdisturb. dat is inmiddels gebeurt, maar bij de scan bleek een tweeling in de buik te zitten. 1 van de 2 is weggehaalt en nu moet nog gekeken worden of die ander er nog wel zit. ze is nu al 10 weken weg dus ik verwacht dat ze wel bijna terug zal komen.

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 11:58

Dat vond ik altijd een heel leuk paard. Ik hoop voor jullie dat het ene veulen er nog inzit! Veel succes met haar!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 18:04

Ja, dat paard ken ik ook nog wel Lachen . Is het een leuk paard om te rijden?

ik ga niet naar de Lage Landen, ik heb die week tentamen week en het is die donderdag Aad van Schie dag, heb dus besloten om 1 dag te kiezen om te gaan( lang leven het dravervirus combineren met een HBO studie Bloos )

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 21:52

Ha, die ken ik ook nog wel Lachen

ZiraB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 18:26

ja ze is super leuk om te rijden. ze leert heel snel en is super lief.
de galop is wel heel snel en vlak maar het zit heel gemakkelijk. ik rij ook heel veel buitenritten met haar en soms onderlinge wedstrijdjes. Pling Haha!

ZiraB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 18:28

wat leuk trouwens dat jullie weten welk paard het is

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 18:43

maar het was dan ook een goed paard en die worden meestal wel onthouden Lachen

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 21:16

He!
Ik rijd ook een dravertje! Ze heet more impulse! Ik heb haar nu 3 jaar en heeft inmiddels 2 veulens gehad Serendipity (gaat ong in augustus de baan op) en More Diamants. Ze heeft eerst ook gekoerst tot haar 6e ze is nu 10. Ik rijd sinds dit jaar ook (officiele) wedstrijden! En ook nog onderlinge! Dat gaat wel aardig en mn hoogste is 155 hihi Tong uitsteken nog een puntje te gaan.

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 21:28

en Gail Devers ken ik ook wel ja!
Dat was een goed paard! he Nadine?!:P

merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:26

he gail devers en more!
gail devers is chet leergierig jullie zijn een leuk stel nadine Knipoog
en hannus Tong uitsteken ik vind het serieus super hoe jij et op die wedstrijden doet, wedstrijd op een draver is al niet makkelijk. en more kan ook al zo nukkig zijn soms echt klasse meid

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 17:30

Rianne prinzes heeft zaterdg o[p wolvega gelopen, maar ging niet goed, sprong al bij de start :s alweer! toen ik met haar naar het stal gedeelte ging werd ze me toch vervelend! niet normaal. en toen stond ze nog op me teen. au!
oja.. en rhythm and speed sprong in de lage landen! :s net bij de finish! zal wel moe zijn geweest... en.. mijn lieve king gala, die 3 jarige die ik rij, heeft zijn been gebroken :s zijn grievelbeen ofzo.. naja is gelukkig niet heel erg erstig want kan worden geopereerd

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 17:38

Die Rianne Prinzes kan inderdaad springen zeg! Ze hield niet meer op... Ik had gisteren weer eens dienst op Wolvega, vandaar

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 21:42

ja.. ze is ook zo onverspelbaar :s of ze spring of ze loopt goed.. wordt er een beetje gek van... robbin bot zei al: dit wordt je dood nog es. omdat ze zo gestoord is soms, slaan, doordrammen en van dat gedoe.. ach ja..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 23:30

*meld zich

Ik heb een tijdje een draver gehad, Ryan Zorgwijk.
Presteerde niet meer goed op de baan, werd 2 weken later ingereden en eigenlijk verpest (vond ik).
Ryan had zoveel energie en was zo sterk, daarom heb ik hem verkocht.
Ik vraag me af, zijn er nog meer mensen die dravers hadden met een 4e gang? Ryan kon dan de tolt. Heerlijk reed dat

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 17:47

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 22:09

whaaa! ik schrok me te pletter! wij hebben deze zaterdag helemaal niks op wolvega lopen :s en alleen shining star zondag op groningen! maar ga er wel heen hoor, zondag, ff de sweepstakes kijken hea

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 13:02

engeltjuh_15 schreef:
*meld zich

Presteerde niet meer goed op de baan, werd 2 weken later ingereden en eigenlijk verpest (vond ik).
Ik vraag me af, zijn er nog meer mensen die dravers hadden met een 4e gang? Ryan kon dan de tolt. Heerlijk reed dat

Jammer dat je Ryan hebt moeten verkopen, ik vond hem altijd erg gaaf (maar toen was ie nog hengst)

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 19:06

ik heb me diploma binnen

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 19:12

Gefeliciteerd!!

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 19:31

Ik verzorg momenteel 3 dravers. Namelijk Power limit, Future Fox en Toseycret L. Power rij ik wel onder het zadel de andere 2 longeer ik alleen. Verder heb ik in het verleden Manza Transs R en Lybrock Grollo verzorgt

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 21:08

ik voel me egt stom :p ken al die paarden niet.. dom hea! ik zit dan ok niet egt zolang in de dravers enzo, ken van vroeger alleen guns 'nd roses en iron butterfly en vriend en blabla, want die waren van mijn opa en oma. maar ken daarvan niet van andere mensen en dat is 10 jaar terug ofzo.. maarja.. :p

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 22:31

Mackie schreef:
engeltjuh_15 schreef:
*meld zich

Jammer dat je Ryan hebt moeten verkopen, ik vond hem altijd erg gaaf (maar toen was ie nog hengst)

Wat leuk dat je hem gekend hebt Ik heb hem gekocht als ruin en ben internet van afgegaan op uitslagen van wedstrijden. Kan niet veel informatie over hem vinden. Weet iemand misschien wat van zijn prestaties op de baan af?

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 20:20

dan moet je in zo'n jaarboek kijken over de dravrs die hebben gelopen, uhm.. jaarboek draven, maar wet niet of die nog uitgegeven worden, bij mij stoppen ze met 1997 ofzo, dus denk niet dat ie toen al geboren was..

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 20:41

r jaargang is 1999. Dan zou je een boek van 2001, 2002 of 2003 moeten hebben. Volgens mij hebben wij die wel thuis staan.

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 20:45

anders kijk je ff voor haar! zou wel leuk zijn. en oja, kent iemand ook een draver genaamd golden girl? v. noble david. vriendin van mij was eigenaaresse van haar, maar moest haar verkopen en ze zou egt heel erg graag willen weten waar golden girl nu is..