Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
..
x_shirley_x schreef:En hoe is het met jou gegaan Christah?
.
Toen was ik wel ff trots op mn knul
dobbel schreef:hoi christa ik ben 8 ste geworden met de behendigheid en jij heb ik niet echt meegekregen.
Had voor de dressuurproef 160 punten en ben dan ook heel tros op mijn kereltje het was voor ons beiden de eerste keer dus mag niet klagen ga zo kijken of er nog wat van de foto`s zijn gelukt.
Hazna schreef:Hoi, Ik was er ook met mijn dochter Vicky en haar Tinker Hazard, een kleine bruin-bonte (die waren in de minderheid). Vicky had 164 punten in de dressuur en ze was 10e (5o sec.) met behendigheid (ja, balletje viel, he).
@Christa: jou herken ik van de foto's. Ik was degene die je proefje heeft voorgelezen, zo slecht ging het nou ook weer niet, hoor! Met een jong paard, ik vond het heel knap.
ben het helemaal vergeten te zeggen volgens mij...

En ik heb eenl euke dag gehad
dobbel schreef:zo jij 6 de met de behendigheid goed hoor, wat ga je nou doen met je neus riem een andere kopen. oja mijn tijd was 49.94
Ik baal echt als een stekker!
seconden weet ik zo niet.tinkiebel schreef:Ik vond het een erg leuke dag. Had met dressuur 165 punten wat mij erg meeviel. Galop was verkeerd en reed de verkeerde kant op
Behendigheid was ik 7eseconden weet ik zo niet.
Ik zag het gebeuren van de neusriem. Tip: Zet nooit je paard vast aan het hoofdstel, je kan dan beter even het halster er overheen doen.
Hij blijft altijd rustig, en precies nu moet hij gaan gek doen als hij aan het hoofdstel vast staat...
maarja... is mijn eigen stomme fout...
Hoezo toevallig 
en mijn vriendje heeft me voorgelezen
...dat is hier 10 minuten vandaan...wat is daar dan te doen? 
(iedereen was wel laag gejureerd, want ik was nog 9e van de 27..).
. dobbel schreef:tinker macht kijk maar op het tinkerstamboek maar als je wilt meedoen dan moet je je wel snel inschrijven kan tot 1 juni
?...Kan je daar ook aan mee doen als ie niet ingeschreven staat in het Tinkerstamboek?