Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), zeer sterke afzet, springt galopwissels en loopt piaffes
Net gestart op wedstrijden (B) Klin. gekeurd. Veel bloed, niet geschikt voor beginners.
Fawinbo schreef:Partout :€ 2000,-
Montana:€2500
Fury:€1700,-
Boris:€3500,-
Peggy: Ushi:€3000,-
Zoe:€1850,-
Santos:1500
Santos:€1100
Tornado:€2250,-
Tornado:€2500,-
Ricardo:€2500
Attent: 1800
sem: 2500
fabiola
11 jaar
zeer lief voor kinderen,loopt voor de kar,verkeersmak,trailermak!springen
een zeer lieve pony voor iedereen!
shetlander x ijslander! iets hoger dan 1.10
http://www.mijnalbum.nl/Foto=OBUSKTYH[/img]
rooiesabien schreef:niet echt een kruising toch??
)

skippy schreef:ik vind het wel jammer dat jullie mn paardje zo laag taxeren als hij echt zoveel koste had ik hem alang gekocht *snik* :p
)
..amie_x_mij schreef:wout is een waardevol paardje ja.
Springt Z, loopt M dressuur... 100 % vertrouwbaar, Beginners kunnen erop, gevorderden kunnen er veel mee. Super makkelijk met andere paarden. Lekker pittig als het nodig is, goudeerlijk karakter. Mooi gebouwd, op dit moment zeer gespierd.
Eerst was hij net een tekkel, na 1 jr. met hem te hebben getraind is hij nu een super mooi sportpaardje..
Volgende keer zet ik er foto's op als bewijs..
Maar vandaar dat jullie hem denk ik zo laag taxeren, er staan oude foto's van hem op. Toen we hem net reden..

, dan springt hij over alle hindernissen heen. Ook alle vreemde (cross hindernisse, hekken, tafels echt alles)
(De mijne werd getaxeerd op 5.000,= maar die gaat ook echt niet van de hand als iemand me dat nu geeft!
) Alina schreef:Idd, geen afbreuk aan het kunnen van je pony, maar het blijft een E-pony (en die zijn niet gewild en daarom niet duur) en hij is al 15 jaar oud (en dan zijn zelfs paarden met een mooie grote maat maar 2000,=)
Al neemt dit natuurlijk niet weg dat hij voor jou wel 20.000,= waard is!(De mijne werd getaxeerd op 5.000,= maar die gaat ook echt niet van de hand als iemand me dat nu geeft!
)
sandr0 schreef:super die aftekening op het hoofd!! taxatie 3250,-