Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
coydog schreef:Even een pb richting mod-team misschien.
Jean schreef:Hoe komen we erachter waarom het is weggehaald?????
irish_lady schreef:Is er al een reden bekend waarom het verwijderd is?
En Jean doe nou potverdikkie je msn eens aan als je achter die com zit! Weet je wat mijn telefoonrekening straks doet
Pellie schreef:woehhaha nou sox jij hebt toch de meest scudderige tinker die er bestaat hoor
Bonte schreef:Ik vraag me nu 1 ding af. Als dat nieuwe stamboek er komt en er mogen alleen opgeleide keurmeesters uit Ierland keuren. Moeten dat alle paarden die door marijke zijn gekeurd, weer opnieuw gekeurd worden?? Marijke heeft IC gekeurd en goedgekeurd die waarschijnlijk bij een nieuwe keurmeester anders of afgekeurd zou worden. Anders hou je een basis in dat nieuwe stamboek die misschien niet goed is, omdat Marijke geen officiele keurmeester was en ook aan vriendje politiek deed.
Wat ik nu begrijp worden de gekeurde IC gewoon overgenomen, maar dit vind ik dan niet helemaal kloppen. Ben nieuwsgierig.
Citaat:Ik heb sinds kort een tinkermerrie.
Ze is ingeschreven in het nederlands stamboek voor tinkers.
Daar heeft ze premies behaald.
Ik moet haar nu op mijn naam gaan zetten

ragna schreef:wacht ik heb nog een voorbeeld.
deze merrie is voor het ics een crossbred merrie en voor het nst een cob licht type
en nog eens iets om over na te denken!!!!!!!(ICS)
ik heb 2 cobs ( merrie en hengst)
ik fok hier mee en er komt een crossbred veulen uit.
geef mij eens uitleg hoe dat kan.
DEFENTIE RAS = een ras heb je pas als je met 2 dieren fokt en de zelfde eigenschappen worden doorgegeven