Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shahim schreef:Citaat:Mijn ervaring is ook dat ze nogal schrikkerig enzo zijn.. Maar dat geloofde ze niet om dat ik 14 ben..
Ik snap niet waarom iedereen vooroordelen heeft over een arabier. Dat is hetzelfde als zeggen: alle vreemdelingen stelen... of zijn terroristen!
je kan enkel over uiterlijk discusieëren over innerlijk mag niet gepraat worden want elke dier is uniek
Barcelano schreef:Meschien omdat ze toch stiekem in hun hart het prachtige paarden vinden maar toch de kans niet durven wagen(ook door vooroordelen of een slachte indruk van een kruising waarbij ze denken dat het een AV is)
remsy schreef:en in dit topic werd niet gevraagd naar meningen en vooroordelen van een arabier maar werd gevraagd wat men vindt over dit bepaalde type arabier!!!!!!!!!
groetjes

Manuutje1990 schreef:[Dat is ook gel*l,
[/quote]
maar goed ieder zijn eigen mening,zou niet goed zijn als we allemaal zelfde mening hadden,toch 
mickeytje schreef:Manuutje1990 schreef:[Dat is ook gel*l,
[/quote]
vind jij,ik nietmaar goed ieder zijn eigen mening,zou niet goed zijn als we allemaal zelfde mening hadden,toch
maar je spreekt je zelf wel wat tegen,dan zeg je dat je die pony's die wat hoge rin het bloed staan soms nog welleens makelijker vind,en erna zeg je dat je ze schrikkerig vind?
Manuutje1990 schreef:[Dat is ook gel*l,
vind jij,ik nietmaar goed ieder zijn eigen mening,zou niet goed zijn als we allemaal zelfde mening hadden,toch
maar je spreekt je zelf wel wat tegen,dan zeg je dat je die pony's die wat hoge rin het bloed staan soms nog welleens makelijker vind,en erna zeg je dat je ze schrikkerig vind?
[/quote]
Ik probeer te zeggen dat het niet altijd rasgebonden is, het karakter van paarden.
Er zijn genoeg paarden die hoog in het bloed staan en stukken makkelijker zijn dan onze Trekpaarden.
Iedereen die naar onze paarden komt kijken is na het zien van onze Belg er van overtuigd dat het een superrustig braaf paard is. Stappen de stal in en worden dan half aangevallen. En dat is nog niks vergeleken tot waar ze allemaal toe in staat is als je d'r bewust of onbewust kwaad maakt.
En dan even over de Arabier, ik vind dat er veel tussen zitten die schrikkerig kunnen zijn. Onze Belg heeft dan wel een ontzettend eenkennig en eigenzinnig karakter. Maar ze zal nooit ergens van schrikken als ze je vertrouwd. Ze gaat echt overal langsheen/dooheen/overheen. Maar op het strand of in het bos, of in een marathonparcours is ze wel heel fel. Maar niet zenuwachtig.
hoe lang duurt het nog???? dood vermoeiend zeg jezus!!!!!
mango schreef:ik dacht dat je er nu mee ging stoppen![]()
![]()
![]()
hoe lang duurt het nog???? dood vermoeiend zeg jezus!!!!!
![]()
Barcelano schreef:Meschien omdat ze toch stiekem in hun hart het prachtige paarden vinden maar toch de kans niet durven wagen(ook door vooroordelen of een slachte indruk van een kruising waarbij ze denken dat het een AV is)
Shahim schreef:Citaat:Mijn ervaring is ook dat ze nogal schrikkerig enzo zijn.. Maar dat geloofde ze niet om dat ik 14 ben..
Ik snap niet waarom iedereen vooroordelen heeft over een arabier. Dat is hetzelfde als zeggen: alle vreemdelingen stelen... of zijn terroristen!
je kan enkel over uiterlijk discusieëren over innerlijk mag niet gepraat worden want elke dier is uniek
Allees vind ik arabieren gewoon echt niet mooi, ik vind ze te dun, en ik houd niet van snoekshoofden, sorry
de topic
horseranch schreef:"Punkies" schreef:
Allees vind ik arabieren gewoon echt niet mooi, ik vind ze te dun, en ik houd niet van snoekshoofden, sorry
Troost je, in NL zijn er weinig van die snoekshoofden (een enkele uitzondering daargelaten).
FjordieLover schreef:ieewwll...die 1ste is echt lelijk...ik vind die hals dus echt niet mooiDie 4de vind ik wel mooier (als je die staart erbij weg denkt) die heeft tenminste nog een lekkere ''brede'' hals
en die enalaatste heeft weer zo'n eng dun halsje
Niet mijn type paard..doe mij maar een wat breder paard, bij deze zou ik bang zijn om er op te gaan zitten.