Dat is toch van belang bij int. wedstrijden? Dat pony's onder de 1.48 zijn? Niet dat ze dat gaat doen, but just for the record...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is toch van belang bij int. wedstrijden? Dat pony's onder de 1.48 zijn? Niet dat ze dat gaat doen, but just for the record...
Sansje schreef:Haha... ja mijn pony staat ook 147.5 gemeten... is in werkelijkheid 1.53 ruim... majaa nu konden we wel hoog komen in de sport
sjaantje schreef:Rhea: 4000 Euro (ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik vind het een erg mooie pony en zo te zien kan hij ook erg goed lopen, dus waarom probeer je niet verder te komen?)
Is wel zo sociaal..
sjaantje schreef:Lyon: 4500 Euro
Rhea: 4000 Euro (ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik vind het een erg mooie pony en zo te zien kan hij ook erg goed lopen, dus waarom probeer je niet verder te komen?)
Walco_Aqua schreef:Rhea 4000 euro is nogal veel, want hij heeft nog niks gelopen

) Verder vlogen we alle klasses wel door eigenlijk, echt een prijzenpakker is het met veel uitstraling.

liza van loon schreef:Ben hier niet goed in, maar ga poging wagen
Moreno, wat is zn stokmaat? €4500,-
Replay, €2500,-
Bagheera, €6000,-
Jersey, €4700,-
Laueef, geen wedstrijd ervaring? €2700,-
Infinity Shania, €6500,-
Esther, €4000,-
Buur's Noura, afstamming? 2200,-
. Maar voor het idee:liza van loon schreef:Ben hier niet goed in, maar ga poging wagen
Moreno, wat is zn stokmaat? €4500,-
Replay, €2500,-
Bagheera, €6000,-
Jersey, €4700,-
Laueef, geen wedstrijd ervaring? €2700,-
Infinity Shania, €6500,-
Esther, €4000,-
Buur's Noura, afstamming? 2200,-