Ik zie net dat je in Oost-Souburg woont (vlak bij mij dus
) maar waar staan ze ergens dan? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) maar waar staan ze ergens dan? Jessiejl0ve schreef:Supergave paarden zeg
Ik zie net dat je in Oost-Souburg woont (vlak bij mij dus) maar waar staan ze ergens dan?
Mendiej schreef:Ikke!! Vooral Friezen
Mendiej schreef:Ikke!! Vooral Friezen
... sigislief schreef:mijn lievelings paardje SigG is een welsh cob x clydesdale![]()
echt mooi als je hem ziet... hij is echt...

smurf schreef:ik heb Thekla van Manuutje een weekendje op stal gehad toen ik nog bij de Noriker paardenmelkerij
Pelgrims Park werkte, ik vind haar helemaal toppie!!!
Ik heb zelf een Noriker, een platenbonte ruin: Morrie
Bij de meeste Norikers is het opstappen en het bos in, maar Morrie is helaas erg schrikkerig en kan heel raar reageren op dingen als trekkers en ligfietsen enzo, niet echt safe dus en er komt na 3 jaar maar geen verbetering in, maar zo zijn Norikers over het algemeen dus niet!
op deze foto was ie net een paar uur in Nederland
en zo is ie nu

groetje marin smurf schreef:ik heb Thekla van Manuutje een weekendje op stal gehad toen ik nog bij de Noriker paardenmelkerij
Pelgrims Park werkte, ik vind haar helemaal toppie!!!
Ik heb zelf een Noriker, een platenbonte ruin: Morrie
Bij de meeste Norikers is het opstappen en het bos in, maar Morrie is helaas erg schrikkerig en kan heel raar reageren op dingen als trekkers en ligfietsen enzo, niet echt safe dus en er komt na 3 jaar maar geen verbetering in, maar zo zijn Norikers over het algemeen dus niet!
op deze foto was ie net een paar uur in Nederland
en zo is ie nu

Manuutje1990 schreef:sigislief schreef:mijn lievelings paardje SigG is een welsh cob x clydesdale![]()
echt mooi als je hem ziet... hij is echt...
Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet! Klinkt gaaf! Kun je misschien een foto plaatsen?
HVJ SigG
Citaat:We hebben nu zelf ook een Noriker op de manege staan..
Manuutje1990 schreef:Mendiej schreef:Ikke!! Vooral Friezen
Friezen zijn prachtige paarden, zeker de barokke types vind ik. Maar Friezen zijn toch warmbloeden, of niet?
Of kom ik nou weer met mn zeer blonde opmerking?
HVJ SigG 
Mendiej schreef:Manuutje1990 schreef:Friezen zijn prachtige paarden, zeker de barokke types vind ik. Maar Friezen zijn toch warmbloeden, of niet?
Volgens mij zijn het koudbloedenOf kom ik nou weer met mn zeer blonde opmerking?

sandr0 schreef:Oke..
Hier komt mijn geweldige
SigG
mijn schatje SigG
Hij kan zo geweldig lief kijken![]()
HVJ SigG
sandr0 schreef:Oke..
Hier komt mijn geweldige
SigG
mijn schatje SigG
Hij kan zo geweldig lief kijken![]()
HVJ SigG
Manuutje1990 schreef:Friezen waren vroeger wel echte Trekpaarden. Maar het zijn dus wel warmbloeden..
Wel maf dat iemand die met friezen heeft gewerkt zegt dat het koudbloeden zijn
Elsemiekje schreef:Fjorden natuurlijk, die zijn ut alleeeeeeeeer leukste!

sigislief schreef:Elsemiekje schreef:Fjorden natuurlijk, die zijn ut alleeeeeeeeer leukste!
Ik vindt Fjorden ook 1 van de leukste van de koudbloeden![]()
Fjorden zijn gewoon cool
(maar de andere koudbloeden mogen er ook zéker zijn
)