Tinker-hengstenkeuring 19 februari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:14

Ja je hebt een groot parkeer terrein voordat je de bak in gaat, daar staan alle trailers en zo, en lopen allemaal gestreste mensen rond hun paard nog even op te poetsen Haha!

Nikita_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:20

Hai Ladies,

Heb heel de topic eventjes gelezen. Wel goed idee denk ik als je iemand wil ontmoeten dat je te herkennen bent. Vaak loop ik te denken wie zou dat nou toch zijn... Tinkermuts ken ik dan, haar kwam ik tegen in Vianen vorig jaar oktober en Pubelia ook, die kwam ik toevallig een keer tegen bij Marijke vorig jaar. Tja even denken wie ik nog meer ken, Jacqueline en Kaleigh, die heb ik een keer meegenenomen met d'r paerd en al om te gaan rijden met een groep bij Hargum aan zee (was heel leuk). Jeannette ken ik van de keuring...Verder kom ik niet geloof ik Verward Kent iemand die ik niet genoemd heb mij soms wel ?? Sorry als ik je wel ken en ik je niet genoemd heb Lachen

Goed, ik zou het ook ontzettend leuk vinden als we met zijn allen te herkennen zijn. Misschien dan alleen maar naam van Bokt opspelden ?? Moet ik alleen 'Dienie' opspelden.... en dat is mijn echte naam Cool

Een tijd afspreken kan natuurlijk ook altijd, maarru dan moet iedereen er wel zijn en geen andere bezigheden hebben zoals een paard in de ring voorbrengen of bijvoorbeeld een onrustige hengst in de gaten moeten houden.

Ik zal er in ieder geval zijn met mijn 2 hengsten Chester de Mes Amis en Maxolo de Mes Amis. Keith heb ik inmiddels verkocht. Ben wel weer op zoek naar een leuke jonge hengst, dus wie iets weet mag mij PB-en.

Verder hoop ik echt dat het een hele leuke dag en gezellige keuring wordt voor iedereen met of zonder hengst(en).

Tja en wat de ICS, het bestuur, de leden, de ledenvergadering en de BLV betreft, alles loopt toch zoals het lopen moet, dus we wachten maar rustig af hoe de wind zal gaan waaien, toch ?? De leden zullen uiteindelijk op een vergadering besluiten nemen waarvan de meeste stemmen zullen gelden. Ik maak me er niet meer druk over en laat het allemaal maar over me heen komen, so be it.

Groetjes Dienie

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:48

Dienie: Denk je dat Keith hengst blijft bij de nieuwe eigenaar? Ik vond hem eigenlijk nog leuker als Maxolo en ben al Maxolo-fan Tong uitsteken

Ik heb je wel eens gezien overigens... Ik bracht Shakyra voor bij de ICS-keuring en Shakyra is door Maxolo gedekt en haar eigenaren stonden toen met jou te praten die dag, geloof ik Lachen

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:09

hoi, ik hoop er ook naar toe te gaan,lijkt me erg leuk om al die hengsten bij elkaar te zien. Tong uitsteken
ik ben ook een maxolo fan !
het lijkt me ook erg leuk om jullie allemaal in het echt te ontmoeten,
ik ken nog niemand. Verward

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:14

Dienie schreef:

Tja en wat de ICS, het bestuur, de leden, de ledenvergadering en de BLV betreft, alles loopt toch zoals het lopen moet, dus we wachten maar rustig af hoe de wind zal gaan waaien, toch ?? De leden zullen uiteindelijk op een vergadering besluiten nemen waarvan de meeste stemmen zullen gelden. Ik maak me er niet meer druk over en laat het allemaal maar over me heen komen, so be it.

Groetjes Dienie

Kunnen we het hier niet meer over hebben is niet van belang op dit topic

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:20

o de tijden zijn, jonge hengsten tussen 10 uur en half 1 en de volwassenen daarna heb ik door gekregen

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:21

Dienie schreef:
Hai Ladies,

en Pubelia ook, die kwam ik toevallig een keer tegen bij Marijke vorig jaar.
Groetjes Dienie
jeps *LOL* en ik ben er bij de hengsten keuring weer van ik schat 10 uur tot 14.00 dan moet ik weg naar behendigheid met onze noah! *LOL*

gesina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:41

*LOL* Ja ik hoop dat we kunnen komen,het begint om 10 uur he??
Ik hoop dat we dan klaar zijn met het bouewen van be nieuwe bak want daar gaat nogal wat tijd in zitten ik kan geen paal meer zien en al mijn vingers zijn groen van de verf.Maar het resultaat mag er zijn.
Haha! Haha! hihi je herkent mij aan mijn groene vingers
groetjes Geke

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:02

Ik ben ook van plan om te komen kijken. Ik hoop dat mijn bijrijdster meegaat, anders is het ook zo saai zo'n stuk rijden....
Mij herkennen jullie wel aan lang bordeaux-rood (henna) stijl haar. Of zal ik er de krul inzetten haha......

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 06:37

haha, Snowdon, dik, beethe bollig, verwend, ja altijd, tis nu 06:30 en ben ff mijn bed uitgegaag om hem alvast wat eten te geven Vingers aflikken , ja, de 1e gedachte waar ik mee wakker word he, ga zo mijn mandje wel weer ff in, leuk Dienie om je weer te zien, ben nog steeds niet langs geweest, Bloos , dan spreken we gelijk wat af. OK dan!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 14:41

hier stond Drumshambo in de sneeuw maar wilde ook niet naar binnen keek me aan alsof ik gek was om hem binnen te willen zetten

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:06

Jean schreef:
hier stond Drumshambo in de sneeuw maar wilde ook niet naar binnen keek me aan alsof ik gek was om hem binnen te willen zetten

uhhh inkoppertje Schijnheilig

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:23

hahaha

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 07:25

Ik hoop toch dat het niet zo koud blijft anders moeten we straks net als vorig jaar in de vrieskou alles wassen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 07:28

Jean schreef:
Ik hoop toch dat het niet zo koud blijft anders moeten we straks net als vorig jaar in de vrieskou alles wassen

kom op! Je bent een bikkel hoor! Schijnheilig

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:14

Ik heb de oplossing, er kwamen afgelopen zaterdag mensen kijken bij Chakotay voor hun merrie te laten dekken en Chakotay had best wel een vieze nek en benen, ik wilde dat hij er toch netjes bijstond, maar vond het wel wat koud voor hem om met een nat lijf buiten te staan, ik heb hem toen snel even gesopt en daarna....... GEFOHNT.... haha, met mijn eigen haarfohn, hij vond het in het begin een beetje gek maar daarna had hij zoiets van, hmmmmm, lekker kriebelen en lekker warm, dit vind ik wel wat, ...rare knol he... Tong uitsteken

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:43

Ja geweldig, zo kreeg ik een tip van Deirdre. Ik altijd netjes met de sproeier wassen, maar ze vertelde dat hun alle paarden met de hogedrukspuit wassen, wel met warm water, maar het vuil vliegt eraf en dat klopt de paarden vinden het heerlijk.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:54

hebben jullie ook die brief van Marijke (ics) gekregen??? Heeel vreemd hoor. Moeten we nu weer aangeven als we een extra vergadering willen?

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:01

ik snap er niets van ik heb geen brief gekregen wanneer heb je die gehad ?

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:19

Vandaag. Ik denk dat iedereen die het strookje van de brief van Mariska heeft teruggestuurd, deze brief heeft gekregen.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:22

ja dat klopt mariska schreef dat net op haar forum,
daar plaatst ze zo de brief zodat we hem allemaal kunnen lezen!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 21:22

o ik heb ook nog niks gehad

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:26

had jij dan wel mariska haar briefje opgestuurd ?????????

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:26

op mariska haar forum kan je nu de brief van marijke lezen !!!!!!!!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 22:42

ik heb het al gelezen op het forum van mariska