Erkenning ICS: het vervolg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:00

Quinzy schreef:
Amaai zeg. Ik hoop ook echt dat de strijdbijl tussen de stamboeken nu begraven zal worden.
Ik Vind het echt tof van je Mariska dat je iedereen zo goed op de hoogte probeerd te houden.

Jeps mee eens Quinzy! Ik ben heel blij dat ik toendertijd voor het NST heb gekozen..... Al dat gerommel bij het ICS En dan vooral de mensen die daar hun paard in hebben laten schrijven. Iemand die met zijn ICS-tink wil gaan fokken zal af en toe wel met z'n handen in het haar zitten.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:20

Sharmila schreef:
Jeps mee eens Quinzy! Ik ben heel blij dat ik toendertijd voor het NST heb gekozen..... Al dat gerommel bij het ICS En dan vooral de mensen die daar hun paard in hebben laten schrijven. Iemand die met zijn ICS-tink wil gaan fokken zal af en toe wel met z'n handen in het haar zitten.
Ik hoop dat ze dat niet doen, want dat is niet nodig.. Met de vereniging is niets mis.. Ik merk dat veel leden erg gemotiveerd zijn om het bestuur te vervangen voor een bestuur dat zich wel aan de regels houdt.. Dan zal de ICS hopelijk floreren als nooit te voren...

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:59

Even een domme vraag mischien?

Krijgt de vereniging dan ook andere voorzitters??
Of staat dat los van stamboek?

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:50

helemaal geen domme vraag, dat lijkt me toch wel een van de belangrijkste dingen

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:52

tinkernikky schreef:
Even een domme vraag mischien?

Krijgt de vereniging dan ook andere voorzitters??
Of staat dat los van stamboek?

Ik wist niet eens dat er nog een aparte vereniging was. Dacht dat het samen gevoegd was. Verward

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 22:23

Er zit maar 1 bestuur, dus de verenigingsleden (die dus alleen lid zijn van vereniging en niet van het stamboek) kunnen ook meestemmen op de vergadering. Zijn mogen alleen niet meestemmen over stamboekzaken zoals bijv. dekbeperkingen.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 22:43

Mariska_28 schreef:
Er zit maar 1 bestuur, dus de verenigingsleden (die dus alleen lid zijn van vereniging en niet van het stamboek) kunnen ook meestemmen op de vergadering. Zijn mogen alleen niet meestemmen over stamboekzaken zoals bijv. dekbeperkingen.

En waar hoort de Tinkertales dan bij. Als je lid bent van de vereniging, ontvang je die dan ook??
Vind het leuk om allerlei Tinkerbladen te krijgen, maar lidmaatschap van de ICS zit er niet in. Helemaal niet met Marijke. Zou niet durven. Nagelbijten / Gniffelen
Heb ook al 2x naar Belgie gemaild voor de Spot, maar die reageren niet. Verward

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 23:56

Ja je krijgt dan ook de Tinkertales!! EN je mag stemmen op de aanstaande vergadering.....Haha!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 10:26

Mariska_28 schreef:
Ja je krijgt dan ook de Tinkertales!! EN je mag stemmen op de aanstaande vergadering.....Haha!

Ohhhhhhhh, dat is leuk. Haha!

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 10:27

Citaat:
Heb ook al 2x naar Belgie gemaild voor de Spot, maar die reageren niet.

Spots stopt ermee.
Ik heb toevallig 1 keer de spots gehad omdat ik foto's van de keuring in Bilzen had gegeven voor in het blad. Toen stont meteen op de 1ste pagina dat ze ermee gingen stoppen ook de belgische vereniging dacht ik ik zal strakjes die Spots eens zoeken uit mijn stapeltje tinkerbladen om letterlijk te Quoten.

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 10:59

Mariska_28 schreef:

Ja, maar volgens mij gaat dit vliegertje nu niet op, er worden volgens mij op het moment geen nieuwe leden aangenomen. Althans, die conclusie trek ik uit het mailtje dat ik van Marijke kreeg, nietwaar Mariska ? Haha! Haha! Haha!

zwaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 11:06

Boos! Huilen Clown Hai allen,
Ik heb de discussie gevolgd op dit forum en moet zeggen dat de berichtgeving van de Sproetendame Jasmine op mij erg eerlijk en zeker niet jennend en stokend overkomt.
Zo'n iemand zou in het bestuur plaats moeten nemen van het ICS.
Zij is objektief en staat open voor een ander zijn mening.
Onder haar leiding zouden ook het ICS en Stamboek nader tot elkaar kunnen komen en naast elkaar kunnen bestaan denk ik.

De berichtgeving van Mariska vind ik tendentieus en subjektief.
Zij heeft immers ook deel uitgemaakt van het bestuur van het ICS.
Dus naar mijn mening ook (mede)schuldig aan dit hele schandalig gebeuren. (zij werpt zich thans op als de redder/engel van het ICS,maar is een wolf in schaapskleren naar mijn stellige overtuiging)
En zeker haar antwoorden naar Jasmine vind ik beneden peil en suggestief van toon. Boos!
Als zij de nieuwe voorzitter wordt (waar zij druk mee bezig is)van het ICS,dan houd ik mijn hart vast en zal de leegloop van leden m.i. onvermindert doorgaan.

Nog even voor alle duidelijkheid, ik ben géén lid van het ICS of NTS,maar bezit wel een Tinker.
Ik wens het ICS het allerbeste toe, dus Jasmine als voorzitter (als zij dat zou willen tenminste)
gr.Zwaan
OK dan! Pling

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 11:07

Nee, jij wou je opzegging ongedaan maken.. Maar als jij je als nieuw lid aanmeld moeten ze je gewoon accepteren hoor

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 11:28

Heey zwaan heeft als e-mail adres bontebok..hahha was dat ook niet het wachtwoord van het ics forum?? of althans 1 ervan?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 12:16

Het e-mailadres komt me ook zo verrekte bekend voor.....

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 12:22

Hee jij bent wakker monique.. Haha!
Ik heb van dit email adres een vraag gehad of ik ze op de hoogte wil houden, maar toen ik vroeg wie zij ook al weer waren, bleef het stil.

Voor de zekerheid wil ik wel even zeggen dat ik nooit en te nimmer voorzitter wordt. We hebben een mooie club mensen in onze achterban die daar veel meer geschikt voor zijn dan ik. Ook zal er geen hengstenhouder voorzitter worden.. En wat de rest van de beschuldigingen betreft zijn die zo beneden peil dat ik het niet nodig acht daarop te reageren. Of er moeten er meer zijn die over mijn integriteit twijfelen?

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 12:41

Moet toch iemand wakker blijven!!
En geloof me ik slaap weinig..ivm Ric natuurlijk..
en daardoor wordt je ook allert..puntje van me stoel..
Alhoewel er ooit in e-mails beweerd werd dat ik labiel en geestelijk ziek was(afz je weet wel)
Ik geef toe ben gestoort, prettig gestoort, maar ik stoor me daar niet aan!

Ik weet niet of ik aan jou moet twijfelen Mariska, ik denk het niet.
Ik ken je nog niet persoonlijk, mischien helderd dat ooit een een heleboel op. Maar verhalen die ik heb gehoord door de jaren heen heb ik wel vaak gehoord dat jij oke was..maar in de ban van..

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 12:46

tinkernikky schreef:
Ik ken je nog niet persoonlijk, mischien helderd dat ooit een een heleboel op. Maar verhalen die ik heb gehoord door de jaren heen heb ik wel vaak gehoord dat jij oke was..maar in de ban van..
En daarom ben ik ook zo pissed!! Ik ben voorgelogen geweest en heb die leugens hier steeds stellig lopen verdedigen. Ik heb al een excuus-PB naar sproetendame gestuurd (maar deze heeft zij nog niet gelezen). Noem het dom, noen het naief, maar ik zal je verzekeren dat het me geen 2e keer zal gebeuren...

En wie weet, ontmoeten wij elkaar nog wel eens....

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 12:54

ik denk dat bij een heleboel van ons de ogen nu pas goed opengegaan zijn

zwaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:16

Haha! Goeiedag allen, Lovers
Het volgende wil ik nog even kwijt als reaktie op het schrijven van Mariska. Boos!
Zoals jullie hebben kunnen zien heb ik als E-mail adres Bontebok,inderdaad een wachtwoord van het forum van het ICS.
Een insider dus en in tegenstelling tot wat ik schreef ben ik al jarenlang lid van het ICS. OK dan!
De mensen waar het hier omgaat ken ik allemaal persoonlijk. Verward
In tegenstelling tot wat Mariska wil doen geloven is zij vergelijkbaar aan Marijke. Schijnheilig
Haar agressieve,neerbuigende en ongenuanceerde manier van reageren op bijv. "de Sproetendame (Jasmine) en op iedereen die ook maar wat twijfels uitte of vraagtekens zette over het ICS werd door haar tot de grond toe afgebrand. Verdrietig
Ik hoop dan ook dat zij nooit of te nimmer WEEEEEEr terugkeert in het bestuur van het ICS.Simpel vanwege het feit dat zij geen haar beter is dan het (nog)zittende bestuur.
Nee,dan is Jasmine een openbaring volgens mij!
groeten,Zwaan

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:20

zwaan schreef:
Een insider dus en in tegenstelling tot wat ik schreef ben ik al jarenlang lid van het ICS. OK dan!

Waarom lieg je hier dan over? Zo kom je eerlijk gezegd ook zelf niet betrouwbaar over.....

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:27

zwaan schreef:
:D Goeiedag allen, Lovers
Het volgende wil ik nog even kwijt als reaktie op het schrijven van Mariska. Boos!
Zoals jullie hebben kunnen zien heb ik als E-mail adres Bontebok,inderdaad een wachtwoord van het forum van het ICS.
In tegenstelling tot wat Mariska wil doen geloven is zij vergelijkbaar aan Marijke. Schijnheilig
Haar agressieve,neerbuigende en ongenuanceerde manier van reageren op bijv. "de Sproetendame (Jasmine) en op iedereen die ook maar wat twijfels uitte of vraagtekens zette over het ICS werd door haar tot de grond toe afgebrand. Verdrietig
Ik hoop dan ook dat zij nooit of te nimmer WEEEEEEr terugkeert in het bestuur van het ICS.Simpel vanwege het feit dat zij geen haar beter is dan het (nog)zittende bestuur.
Nee,dan is Jasmine een openbaring volgens mij!
groeten,Zwaan

Ik hoef hier al niet eens meer op te reageren, je maakt alleen jezelf hier maar belachelijk mee.. Haha!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:27

Ik heb me met deze discussies eigenlijk zelden bemoeid, maar heb ze wel altijd gevolgd.
Maar nu wil ik toch echt wel iets kwijt. Zwaan komt op mij totaal niet eerlijk over, lijkt eerder een erg vuil spelletje dit. Lekker anoniem met modder gooien Misselijk
Mariska geeft toe dat er dingen zijn waarin ze fout zat, en bied daarvoor zelfs haar excuses aan aan Sproetendame. Dat getuigd IMO meer van karakter. Verder heb ik Mariska in ieder geval op dit forum nooit kunnen betrappen op modder gooien, of andere mensen zwart maken, alleen op een mening geven.
Lijkt mij een stuk eerlijker als zwaan bekend maakt wie ze eigenlijk is, denk dat er dan een heel ander licht op zal vallen....

zwaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:47

Boos! Kwaak,kwaak,
Nee,natuurlijk heb(ben) jij,jullie Mariska nooit op enige vervelende zaken kunnen betrappen op dit forum!
Zo slim was zij wel!
Zij benaderde de mensen op hun privé mailadres,als zij of het ICS zich aangevallen voelde.En kwam daar dan met bedreigingen etc.aanzetten.
Dus is/was er naar de buitenwereld geen vuiltje aan de lucht.
Dat zij nu haar excuses aan de Sproetendame aanbiedt zegt mij in ieder geval meer dan genoeg.
Zij ziet nu haar kans schoon om zich in het nieuwe bestuur te wurmen!
Of wat zij nog liever heeft een (leidende) rol achter de schermen uitgaat oefenen.

Het is zeker niet mijn bedoeling om de boel op te ruien.
Ik wil alleen een waarschuwing doen uitgaan!!
Met vriendelijke vleugelslag, OK dan!
Zwaan
Clown

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:55

zwaan schreef:
Zij benaderde de mensen op hun privé mailadres,als zij of het ICS zich aangevallen voelde.En kwam daar dan met bedreigingen etc.aanzetten.
Geweldig!!! Het wordt steeds mooier.. Haha! Haha!