Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) 
). Heeft vroeger ook voor de kar gelopen. 100% verkeersmak

)
We hebben haar voor bijna 3 keer zoveel gekocht, toen zag ze d'r nog niet uit en was ze nog onberijdbaar.
Clitia"]
[quote="xxappiexx schreef:Dan zal ik ook ons ex-welshje er even op zetten. Ze is inmiddels al verkocht maar ik ben toch benieuwd wat jullie van haar vinden:
Geslacht: merrie
Leeftijd: 11
Kleur: zweetvos
stokmaat: 1,17
Ze is een super lief en betrouwbaar ponytje, super lief voor kinderen en verzot op eten
Ze heeft voor de kar gelopen en er kan op gereden worden. Springen en dressuur. 200% verkeersmak.
foto: (let niet op haar buik)[image]

ahum.. 
xxNicolienxx schreef:Waarom is deze dan 2 keer zo veel 'waard'? Deze is 2 jaar ouder, 12 cm kleiner en voorderest bijna hetzelfde als Donja
)
.

maar net 2 wedstrijden gehad en niet veel getraind)
me trots)
. Hij voelt zich overal thuis, (geen halfgare mafkees die ontploft ofzo) en is supermakkelijk in omgang.

Shanna16 schreef:Clitia schreef:Snuitje: 900 euro (sportpony, leuke uitstraling, maar geen papieren)
Narcissa: 700 euro (klein, weinig wedstrijdervaring, niet volledig geschikt voor beginners, al 14 maar kan voor fok gebruikt worden)
Dubbelland's Boas: 1100 (jong, wedstrijdervaring, papieren, lief in omgang, maar wat moeilijker te rijden)
Cuppers Maikel: 1300 (dekhengst, mogelijke wedstrijdpony, makkelijk in omgang, maar wel klein)
*Grinnik*
Ik zal even melden dat er mensen zijn die er 5x zoveel voor geven.. rustig.
Tis gewoon een Welsh, dus met pit. Dat bedoelde ik met dat rijden

Blijkt leuke ouders te hebben 
Zo erg dalen die prijzen niet hoor, ze stijgen!… Ik taxeer alles op vergelijkingen met de waarheid dus er zit weinig fout aan mijn taxeringen en daar ben ik vrij zeker van. Natuurlijk zit er ook een deel menging aanvast, maar zo laag