Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:En een kruising tinker? Of kruising haflinger/fjord?
Heb zelf net een kruising tinker veulen gekocht en die wordt als het goed is rond de 150 gezien hoe groot ze nu is. Vind het zelf een heel grappig ding.
axel_1997 schreef:MarjanB schreef:En een kruising tinker? Of kruising haflinger/fjord?
Heb zelf net een kruising tinker veulen gekocht en die wordt als het goed is rond de 150 gezien hoe groot ze nu is. Vind het zelf een heel grappig ding.
Fjord×Tinker levert wel leuke beestjes op zo te zien. maar dan moeten beide ouders wel redelijk aan de maat zijn.
Matheno schreef:En een PRE?
Oké, totaal niet scandinavisch, maar wel compact, vaak rondgeribt, enorm werkwillig en super intelligent.
Dit is die van mij:
[ [url=m/EcHIOf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben 1.70 en niet super slank:
[ [url=m/SSEyDj.png]Afbeelding[/url] ]
axel_1997 schreef:Matheno schreef:En een PRE?
Oké, totaal niet scandinavisch, maar wel compact, vaak rondgeribt, enorm werkwillig en super intelligent.
Dit is die van mij:
zijn de spaanse beesten niet vaak erg heet of nerveus?
ik ken een dier op de manege dat er van buitenaf gezien op lijkt (kan ook wat anders zijn) dat is een echte streskip.
Bowo schreef:Ik zou een PRE inderdaad niet aanraden als je op zoekt bent naar een koudbloed. PRE zijn niet zo zeer heet, maar vooral heel gevoelig/sensibel. En dat is een eigenschap die koudbloeden vaak juist niet hebben.
Matheno schreef:En een PRE?
Dit is die van mij:
Zebrastreep schreef:Fjorden kruisingen zijn ook wel heel leuk! Ik heb er zelf geen ervaring mee , maar ik vindt een Fjord gekruist met iets bont ook wel gaaf! Weet alleen niet of ze dan bijvoorbeeld wat drukker zijn of wat minder karakter eigenschappen hebben van de Fjord. Als je bijvoorbeeld echt valt voor betrouwbaar en rustig ( wat ook niet elke Fjord hoeft ze zijn , maar je snapt wat ik bedoel) dan kan een kruising misschien minder leuk uitpakken.