Citaat:
www.fjordstudbook.com (zou je toch moeten weten als fjordengek! )
Dan nederland, het onderste vierkantje van fjordsport en dan helemaal onderaan.
Precies dezelfde foto (of in spiegelbeeld maar wel dezelfde paarden)
rara wie spreekt de waarheid.
Ja het fjordstudbook ken ik natuurlijk wel... maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik alle foto's van alle fjorden sites uit mijn hoofd weet...
Nou van het Rara: het studbook heeft natuurlijk gelijk
Maar ik heb gekeken en het is inderdaad de zelfde foto
Ik heb meteen naar de eigenaares van Rock gebeld en de foto gemaild... heeft ze de verkeerde foto gestuurd beide hadden dezelfde titel ofzo
Lekker vaag in iedergeval... loop ik te pronken met een foto die helemaal nie van Rocky is hahahaha ag hij lijkt er iig wel op
Maar ik heb de foto's meteen van m'n Pro afgehaald en ik ga nog even de echtheid van de andere foto's checken
Maar het is idd heel erg moeilijk als het paard nog niet bij je thuis staat om meteen te zien of hij/zij het wel echt is op de foto vooral als het paardje op de foto er zo verschrikkelijk veel op lijkt
Maar heel erg bedankt dat je me er even op attend hebt gemaakt... want is natuurlijk best banketstaaflig... pronken met een paard als je denkt dat dat jou toekomstige paard is hahahaha

Maar ik maart komt Rocky naar mij in Den Haag en dan weet ik in ieder geval wel zeker dat de foto's die er dan op komen ECHT van Rockje zijn... Maar in ieder geval heeeel erg bedankt