Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LoveDunc"]
En wat vinden jullie van Noa en Max;P
[/quote]
Aaah die zijn ook leuk! Lieve koppie's
[quote="Sandytje schreef:Mijn klasgenootje heeft ook een Shetlander echt een stom beesie!!!!!! Het is een ruinm en hij heet Floris. Hij kan haast alleen maar voor de kar lopen en hij heeft zo'n zwart kleurtje!!!! Kortom het lelijkste beesie van het heelal!!!!! En haast heel zijn kont is zwart!!!!!!
Sandytje schreef:Mijn klasgenootje heeft ook een Shetlander echt een stom beesie!!!!!! Het is een ruinm en hij heet Floris. Hij kan haast alleen maar voor de kar lopen en hij heeft zo'n zwart kleurtje!!!! Kortom het lelijkste beesie van het heelal!!!!! En haast heel zijn kont is zwart!!!!!!
Sandytje schreef:Mijn klasgenootje heeft ook een Shetlander echt een stom beesie!!!!!! Het is een ruinm en hij heet Floris. Hij kan haast alleen maar voor de kar lopen en hij heeft zo'n zwart kleurtje!!!! Kortom het lelijkste beesie van het heelal!!!!! En haast heel zijn kont is zwart!!!!!!
ikke_89"]
[quote="Sandytje schreef:Mijn klasgenootje heeft ook een Shetlander echt een stom beesie!!!!!! Het is een ruinm en hij heet Floris. Hij kan haast alleen maar voor de kar lopen en hij heeft zo'n zwart kleurtje!!!! Kortom het lelijkste beesie van het heelal!!!!! En haast heel zijn kont is zwart!!!!!!
Zorro kon alleen maar stap draf en rengalop
toen ik hem net ging rijden
hij rijd deze week al heel actief met corretje buiten en hij vind het echt super
Af en toe hebben ze wel een menigsverschil, en corretje heeft ook niet altijd zin om in gallop te gaan
maar voor de rest doen ze het allbei super 
zal binnekort wel; foto's maken
(En een kanjer in ONTSNAPPEN
. De laagste draad is namelijk op een kleine 15sm van de grond,...maar dat houdt haar niet tegen hoor!
. En de eigenaars hadden haar een weekje aan een lange touw aan een drinkensbak gehongen, maar dan dronk ons slimpietje zoveel dat det bak snel leeg was, en dan ging ze toch wel niet op stap met drinkensbak en al?!
. Echt zo'n slimme pony!!! )
Citaat:Mijn lieve Princeje![]()
natuurlijk mag hij ook niej ontbreken, want hijz het coolste veulen vind ikis nu alleen wat dikker en heeft wat meer haar maar.. hij heeft nog steeds t knappe koppie
Hij is nu trouwens 6 maanden.. op de foto s 3 maanden