SmithsGirl schreef:ik heb op Mireille gestemd...Mooie merrie, en doet ook aan VD...
tss, marko doet ook aan VD hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stef schreef:Ja, pasha is absoluut een heel erg mooie pony, maar ook absoluut geen haflinger. Dus waarom zou je op pasha stemmen als het om de mooiste haflinger gaat?
Pasha"]
[quote="LadyFilou schreef:pasha is mooi!! *sorry..verslaafd aan donkere haffies![]()
![]()
![]()
*
Dusse..tja daar hebk op gestemd![]()
![]()
Elke schreef:jullie hebben nog tot woensdag avond de tijd om te stemmen, dan laat ik de poll sluiten.
MariekeR"]
[quote="Elke schreef:jullie hebben nog tot woensdag avond de tijd om te stemmen, dan laat ik de poll sluiten.
stef schreef:Ik heb de nominatie rondes allemaal niet gevold (anders had Jamaica er wel tussen gestaan)
Vind het niet fair (net als toen met passion) dat mensen op een hele edele pony gaan stemmen, als het gaat om de mooiste haf.
Op het kleurtje na lijkt ze in de verste verte niet op een haf.
Snap dus ook totaal niet dat mensen op Pasha stemmen.
Ja, pasha is absoluut een heel erg mooie pony, maar ook absoluut geen haflinger. Dus waarom zou je op pasha stemmen als het om de mooiste haflinger gaat?
stef schreef:het gaat niet eens zozeer om jou, al geef je haar op voor mooiste ezel
Ik snap alleen niet dat mensen op haar stemmen als het gaat om de mooiste haf.
Theoretisch gezien had ze onderaan moeten staan omdat ze behalve de kleur bijzonder weinig raskenmerken heeft.
Je hoeft niet boos te worden, ik gad alleen maar een reactie op dat jij het goed vond dat ze 4e werd