Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:lichtbruin, bruinroan tot zwartbruin
xSlvna schreef:Logisch dat je van een manegepaard geen wedstrijdpaard kan maken![]()
Dravers zijn niet kapot gelopen na een paar jaartjes op de baan, ze moeten per leeftijd/aantal wedstrijden gewoon een 'niveau' stijgen als het ware, en dat kunnen ze vaak niet aan (net als dat niet ieder paard 1.60 m hoog kan springen, niet door kapotte benen, gewoon door de taktiek od).
ilsechanel schreef:finnens schreef:Ik ben meteen op Boktmarkt gaan kijken naar Dravers, en ik kwam een leuke tegen![]()
Leuk al die verhalen, had niet verwacht dat ik zo veel reacties zou krijgen
welke kwam je tegen, heb je een linkje mijn vriendin gaat een draver kopenik heb er zelf ook 1 zie profiel
Chinas schreef:Met dat die moeilijk te vinden zijn bedoelde ik een draver zonder baanverleden.
Niet dat er weinig omgeschoolde dravers te vinden zijn, die zie je genoeg, heb er zelf ook 1
WendyBZ schreef:Chinas schreef:Met dat die moeilijk te vinden zijn bedoelde ik een draver zonder baanverleden.
Niet dat er weinig omgeschoolde dravers te vinden zijn, die zie je genoeg, heb er zelf ook 1
Die zijn er alsnog genoeg, je moet alleen weten waar te zoeken. Overigens is er niets mis met een paard wat gekoerst heeft. Je kan je eerder afvragen wat er mis is met het paard dat hij níet gekoerst heeft
unihorses schreef:en een shetlander/tinker/kwpn/tuiger kan net zogoed wat hebben. kan gebeuren, maar of het te linken is met de drafsport?...
speurneusc schreef:tuurlijk heeft een beginner zelf alle kunde en kennis in huis om dat op te pakken scuse me wanneer ik dacht dat dat nou niet zo was...