Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melanie_h schreef:dank je uudje, maar helaas is ze niet te koop. Dit veulen heeft een hele speciale betekenis voor ons als je verhaal wilt lezen zie hier.
[KS] De laadste loodjes
Faith is dan ook onder toezicht van 100 bokkers geboren dit was een zeer emotioneel moment voor ons allen
hier zie je de reacties tijdens de bevalling vanaf pag 352
[HK] deel 2 aranka schiet op , heel bokt staat op zijn kop
Dakotah schreef:Ik heb ook een perlino hengstveulen.
Grote D/kleine E zal ie worden.
Uit een panterbonte appaloosamerrie en een palomino hengst.
Hij is ook te koop trouwens.
Sjaad schreef:Uudje, dat is inderdaad heel toevallig, apart! Ik moet zeggen dat ik het ook wel erg mooi vind, een fjord zonder aalstreep! Is niet echt fjordtypisch lijkt me, maar ik vind het echt erg mooi.
Sjaad schreef:Nyckle, dankjewel! Jouw welsh is ook prachtig, wat een mooie variant van de cremekleur! Uit wat voor lijn ( van kleuren ) komt hij?
Leuk om al jullie andere creme's te zien. Stuk voor stuk prachtig
Dakotah schreef:Hij staat op speurders. Toets Perlino in en je hebt hem, haha hij is de enige perlino.
Zit dagelijks te twijfelen of ik hem niet zal houden, maar ja ik heb mams natuurlijk en nog 2 merries.
Dus ja dan moet ik het spul weer apart zetten de hele tijd, of heel vroeg castreren.
Dus vandaar toch de verkoop.
Sjaad schreef:Nyckle, dankjewel! Jouw welsh is ook prachtig, wat een mooie variant van de cremekleur! Uit wat voor lijn ( van kleuren ) komt hij?
Leuk om al jullie andere creme's te zien. Stuk voor stuk prachtig