Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Hoeveel paarden worden er eigenlijk bij de bosbouw ingezet? Heeft iemand een getal?
Tanneke schreef:Jessie ik moet je inderdaad gelijk geven. Jullie kunnen me niet overtuigen, met het couperen. Maar wij hebben alle veulens van vorig jaar EN dit jaar NIET laten couperen. Dus we gaan niet naar Frankrijk zoals de MEESTE fokkers wel doen.
Tanneke schreef:Jessy, dat moet je dan tegen de fokkers zeggen die het vorig jaar en dit jaar NOG STEEDS doen. En niet tegen mij. Want wij hebben het vorig jaar EN dit jaar niet gedaan.
Miran"]
[quote="Tanneke schreef:Jessy, dat moet je dan tegen de fokkers zeggen die het vorig jaar en dit jaar NOG STEEDS doen. En niet tegen mij. Want wij hebben het vorig jaar EN dit jaar niet gedaan.
Tanneke"]
[quote="Miran"][quote="Tanneke schreef:Jessy, dat moet je dan tegen de fokkers zeggen die het vorig jaar en dit jaar NOG STEEDS doen. En niet tegen mij. Want wij hebben het vorig jaar EN dit jaar niet gedaan.
xKatleentjex schreef:dus anders gezegd... de jury moedigt het naar het buitenland gaan om een staart te couperen dus aan...of om het illegaal hier te doen? rare jongens, die jury bij die trekpaarden hoor...
runningkawa schreef:Dat is knap, ben je waarzegster?
Weet je ook wat ik volgend jaar ga doen
Tanneke"]
[quote="runningkawa schreef:Dat is knap, ben je waarzegster?
Weet je ook wat ik volgend jaar ga doen