Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja, koniks zijn heel leuk idd! En apart!

hij is dan wel aan de maat voor een konik, ik hoop dat die van mij ook richting de 1,45m gaat maar ik ben zelf ook niet groot dus nu pas ik er ook wel op 

Als antwoord op je vraag: Ik heb Pumbaa met 10 jaar overgekocht (hij wordt in mei 12 jaar) van iemand die er niet goed mee om kon gaan en hem maar 3 maand heeft gehad. Daarvoor heeft hij 2/3 jaar bij iemand anders gestaan waar ook kinderen op hem reden. Hij is toen hij 7 jaar was uit het natuurgebied gehaald en daarna beleerd, dus vrij laat, alhoewel dat niet perse slecht hoeft te zijn. Het is wel een tijdje goed gegaan met buitenritten, maar de laatste keer nam hij (wederom) de benen en recht op auto's af, hij ziet het gevaar dan niet, dus ben ik daarna niet meer alleen met hem naar buiten geweest, omdat ik eerst weer het vertrouwen terug wil. Met bomproof paarden naar buiten heb ik ook gedaan, maar hij rent dan van de groep weg. Ik heb wel hoop dat het weer goedkomt, het is gewoon blijven oefenen.
. Nog even wat door de bak gewandeld en over haar heen gehangen(vanaf een opstapje) vond ze ook wel prima, ik ga er nog niet op zitten hoor

nadine_yvana schreef:Nou, ik zal jullie vertellen..zo is mijn konik dus ook. Liever lui dan moe.Als meneer iets niet wil gebeurt het ook zeker niet. Op de grond is hij nu supermeewerkend en vindt hij ook leuk, maar zodra hij onder het zadel is, probeert hij overal onderuit te komen. Niet in stap, wel in draf en vooral in galop. Racen naar de uitgang en ineens keihard omdraaien in galop is dus bij mij ook niet onbekend. Hoe ging jij daarmee om ghashira? Fijn trouwens dat het met Juul zo goed gaat! Enneuh, ik ben wel in voor een konikmeeting hoor, lijkt me leuk