hij is zo lief!

maar silver is ook een lieverd hoor, die is alleen wel vervelend met opzadelen en alles, boy niet. Boy houd heel erg van knuffelen en is (bijna) altijd braaf!
een droom pony ;$
oja, hij is wel flegmatiek 1 minpuntje..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! Paardje is wel hoog of lijkt dat maar zo op de foto's?

. Zal mij en poown even voorstellen voor degenen die ons niet kennen...
.

. Ik heb het op de lieve manier geprobeerd, ik ben boos geworden, ik heb volgehouden tot de blaren in zijn handen stonden (en dat met westernteugels, knap he
), ik hem 'm een klap op zijn hoofd verkocht, ik heb gesmeekt, maar het kwartje wilde maar niet vallen. Enige wat meneer deed was het bit vastpakken, bokken en keihard gaan galoperen. Verder dan ik durfde er toen niemand meer op, helemaal niet in galop. Na een jaar alleen maar dat gehad te hebben, word je wel gefrustreerd en heb ik dus de ruzies van hierboven gehad. Achteraf misschien helemaal stom, maar toen was ik echt ten einde raad. Met de lessen schoot ik niets op, zadel lag goed, verschillende bitten geprobeerd, kwartier lang laten galoperen tot hij moe was, of juist de training beginnen met galop (uiteraard na het stappen) hij was door de dierenarts onder de loep genomen waar niets uitkwam.. Gewoon echt niet leuk meer.

Lizzy vond de galop nooit moeilijk, maar vooral het feit dat ze altijd maar hard hard hard wil en dan overijverig wordt en doorzitten aan galop koppelt
Als ik alleen maar aan galop denk wil ze al
Klopt! dat het forum het niet meer doet, precies om de reden die je daar zegt geloof ik 
. Tuurlijk kom je dit jaar naar het onck, blijf je ook slapen? 
ben benieuwd

zal nog even het formulier invullen!
.
had 171 punten. Tweede proef ging veel beter en was ze nog wel heet genoeg om er lekker aan te rijden. Wel 1 keer overkruist aanspringen en de middenstap kwam er niet echt uit. Totaal niet verwacht in zo'n goed deelnemersveld: 2e met 190 punten! ons eerste puntje is binnen
. Voelde me wel heel erg gevleid door je moeder hoor, maar dit jaar nog even niet. Training heeft een hele tijd niet tot nauwelijks bestaan, dus lijkt me geen goed plan. Misschien volgend jaar. Is het haar nog gelukt om de eigenaresse van ET op te sporen? Die werd/wordt ook western gereden... In ieder geval bij de oude eigenaresse..
. Wanneer is dat weer eigenlijk? Ik ben echt zo niet betrokken bij het stamboek zeg maar, dat het me eigenlijk allemaal een beetje ontgaat...
Ik geloof dat de planning augustus was, maar weet het niet zeker

ook zijn ze hier allemaal gek op kinderen! Als er eentje bij Robin of Lizzy op hun rug gaan zitten zijn ze zoooo voorzichtig. 

.
) zegt toch dat ik meemoet gaan, want stel je voor dát... 
leuke pony hoor!