Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wil Turbo ook nog een keer laten taxeren

)
ma goed we gaan nu wat off topic.. ik hoop dat er snel weer wat kruisingen bij komen om te taxeren!
).
Je hoeft je voor mij niet te verdedigen, al snap ik je gedachtengang nu nog beter. Vanaf een scherm kan je met onvoldoende info niet zeggen wat een pony waard is.

Paard ook niet.
Of hij rost er zelf even overheen. Hij gaat er wel met veel beleid mee om hoor, al denken mensen die hem niet kennen even het tegenovergestelde
Hij is heel zuinig op zijn paardjes. 

moet wel bedenken dat de ouders bij niet 1 van de kruisingen bekend zijn! Wordt namelijk niet opgenomen in stamboeken! daarnaast is het wel een pony met veel potentie die zeker hoog zal komen in de dressuur (al vast haar mooie bewegingen niet echt te zien aangezien de buik in de weg zit..
)XxStellaxX schreef:@[***], wow haha wel erg laag hoormoet wel bedenken dat de ouders bij niet 1 van de kruisingen bekend zijn! Wordt namelijk niet opgenomen in stamboeken! daarnaast is het wel een pony met veel potentie die zeker hoog zal komen in de dressuur (al vast haar mooie bewegingen niet echt te zien aangezien de buik in de weg zit..
)
Ps, nog even toevoeging aan mijn berichtje, meisje die er op rijd is 1.65 lang!