Zapallo B; €6500,- Aludine; €5000,- Action Z; idem €5500,- Amiguito C; €6000,- Zazoe; €7500,- Andoy’s Legacy; €6500,- Royal Class; €4000,- jammer dat hij wat ouder is!
Vinet
merrie 155 "groot" (E-pony dus) 7 jaar oud Reruut x Zalmeco M1 dressuur, B springen en B SGW, alles met WP. M2 startger. en L springen startger, pony springt met gemak een pacour van 1.10! Met de cross vind ze de waterbak nog eng, maar de rest van de cross gaat super! Ze kijkt echt nergens naar. Braaf, maar niet sloom. ze is een echte werker. Springt áltijd! In de ring doet ze áltijd nog net wat extra der best. Ze heeft echte paardengangen, dus kan ook tussen de paarden ook makkelijk mee met springen, dressuur én cross. Ze kent de oefeningen t/m de Z1, deze moeten alleen nog net iets worden verfijnt maar ze heeft er echt geen moeite mee. Ook in de bos en op het strand is ze braaf, ze is verkeersmak. Ze loopt ook in een M viertal. Ben met haar verschillende keren kringkampioen geweest met dressuur, springen en viertal. Ook een keer regiokampioen met het viertal en een 3e plaats op de hippiade met het viertal.
Pff ik heb mijn lijstje af Heb gelijk iedereen maar gedaan als het goed is. Ben geen held in het taxeren maar dit zijn de prijzen welke ik zo inschat! Enjoy!
Orchidee: Leuk paardje, kan ook leuk lopen op de foto’s te zien. Jammer dat ze wat aan de kleine kant is, ook niet erg jong meer en met een verleden. 1500 euro
Wessa: Leuk aansprekend paard. Mooi papier ook en mooie leeftijd. Aantoonbaar behaalde resultaten. 4000 euro
Zorro Leuk veelzijdig paard. Met papier. Mooie leeftijd. Uit je beschrijving en op de foto’s oogt hij qua doen en laten nog wat jong.. 3000 euro
Wimbledon van de Rheehoeve: Erg mooi paard! Mooie leeftijd, kleur en aantoonbaar behaalde resultaten. Super papier als je het mij vraagt. Veel predikaten aanwezig. Echt mijn type paard ook trouwens! Jammer dat ze nog geen PROK is en meer wedstrijden gereden heeft anders dan de B. 5500 euro
Adoline: Mooi paard om te zien. Wel jong nog. Wel al wedstrijd ervaring. Mooi papier ook! 4750 euro
Challenge Leuke jonge hengst. Kleur vind ik minder maar dat is persoonlijk Erg mooi papier erbij. Ben benieuwd hoe die het op de hengstenkeuring en onder het zadel gaat doen! 3500 euro
Salanda: Mooie ervaren merrie. Niet erg groot. Wel aantoonbaar behaalde (hoge) resultaten, erg ervaren dus. Mooie leeftijd en papier. Ook spring ervaring dus erg veelzijdig 7750 euro
Definitly Maybe: Mooie bloedlijn! Nog wel erg jong, ben benieuwd wat die in de toekomst gaat doen. Voor nu 3250 euro
Haike Leuk paard, veel ervaring, aantoonbaar behaalde resultaten en mooi papier. 7500 euro
Up to dance Helemaal mijn type paard! Mooi om te zien, mooi papier erbij. Fijn allround zowel dressuur als springervaring. En een mooie gangbare maat. Kan volgens mij goed bewegen. 6000 euro
Varna Leuk paard. Aantoonbaar behaalde resultaten. Allround inzetbaar en mooi papier. 6000 euro
Zapollo B Aparte bouw, ben er niet weg van. Wel ervaringin de dressuur en springsport. 4750 euro
Aludine Leuk jong paardje. Jammer dat ie zo klein is. Leuk papier. Rontgen en klinisch goed. Nog geen wedstrijd ervaring. 4750 euro
Action Z Gaaf beest. Mooie maat, mooi papier. Geen wedstrijd ervaring wel klinisch en rontgen goed. 5000 euro
Amiguito Leuk beestje, super papier. Aantoonbaar behaalde resultaten. 6000 euro
Zazoe Niet mij ntype maar wel leuk beestje. Mooie maat, papier. Aantoonbaar behaalde resultaten. 5000 euro
Andoy’s Legacy Leuk paardje om te zien. Jammer dat er geen foto’s van opzij bij staan. 4750 euro
Royal Class Mooi springpaard. Wel al wat ouder. 4250 euro
Vinet Leuke pony, jammer dat het geen paard is Mooi papier, mooie leeftijd. Fijn allround met de nodige ervaring. Ook aantoonbaar. 5500
Nou gelijk mijn paardje er maar even achteraan plaatsen:
Naam: A. Bridget Leeftijd: 4 jaar. Afstamming: Ovidius x Burggraaf (springpaard dus) Hoogte: 1.69m
Ervaring: Sinds januari ’08 onder het zadel gebracht bij Jurgen Stenfert op stal daarna kocht ik haar dus zadelmak Heb haar nu sinds april ’08. Dressuur op L niveau gereden. Enkele oefenparcoursen gesprongen op BB groen en B niveau. December maken we ons B dressuur debuut en Januari ons B springen debuut! Hoogste sprong gesprongen los: 1.50m Hoogste sprong gesprongen ohz: 1.30m. Hier leeft ze echt helemaal in op! Netjes verkeersmak, braaf buiten en op vreemd terrein.
Karakter: Nuchtere merrie. Absoluut geen merrie manieren. Fijn te rijden, goed te controleren. Echt een No nonsens paard. Heeft duidelijk voorkeur voor het springen, al doet ze haar dressuur rondje ook erg netjes. Pikt alles super snel op.
A. Bridget ; mooi springpaard, zal het vast goed gaan doen op westrijd. €5000
maureen_85
Geplaatst: 18-11-09 14:41
Twee taxaties: Salanda: Erg leuk beestje en mooi leerpaard: 9.000,- haike: leuk paard: 7.000
En nu die van mij:
Armani (San Remo x Donnerstern)
Geslacht: merrie Stokmaat: 1.66m Leeftijd: 4 jaar Ik heb haar zelf gefokt en dit jaar ingereden en ze doet het echt super. Ze is ontzettend braaf, zo goed als bomproof maar wel eentje met een goede motor. Haar gangen zijn erg ruim en ze loopt ontzettend makkelijk onder het zadel. Ze heeft ook een superkarakter en is erg leergierig. Ook geen typische merrie, geen merriestreken dus. Nog niet uitgebracht, want ik wil haar alle ruimte geven zich te ontwikkelen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden..
A. Bridget; €4500,- jammer van het scheve voorbeen! Zou met het springen nog net wat hoger mogen met de schoft en de hals mogen dalen. Maar ik vind het een leuk paard! Armani; €4000,- jammer dat ze nog niet op wedstrijd is geweest. Is iets op de voorhand gebouwt zoals ik zie? Maar heeft wel een mooie actie van achter zeg!
maureen_85
Geplaatst: 19-11-09 10:19
@ Marloes, dat klopt heb je goed gezien. Ze is wat overbouwd, maar dat wordt hoe meer ik haar train wel steeds minder, ze is tijdens het rijden ook zo te rijden dat ze niet enorm op de voorhand loopt. Wat betreft haar gangen die zijn echt enorm. Het is af en toe net een schommelstoel (in stap)! En met uitgestrekte draf begint ze echt te vliegen, echt gaaf!
:S:S heb tot nu toe maar 2 taxaties van mn merrie Vienna gehad (pag. 2 geloof ik!) ben wel benieuwd naar jullie taxaties voor mijn merrie dus brand maar los
Vinet: €4500/5000, mag je er wel voor vragen, jong maar wel in alles gestart en M1 dressuur A. Bridget:€5000, mooi paard hoor! Armani:€4500, is idd nog wat op de voorhand gebouwd maar is nog een jong paardje
bedankt voor de taxatie's van mijn paard, is idd jammer dat hij al wat ouder is, alleen rustiger is hij helaas nog niet.
NicoleHorses
Geplaatst: 24-11-09 18:03
Vinet: 5000,- A.Bridget: 4500,- Armani: 4800,-
NicoleHorses
Geplaatst: 24-11-09 18:24
Nu de mijness
Stamboeknaam: Sennedy B Roepnaam: Sam Geslacht: Ruin Ras: KWPN (paar procent arabisch en gelders bloed) Geboortedatum: 27 april 1999 Schofthoogte: 1.55 (staat op het passpoort, waarschijnlijk wel wat groter!) Passpoort/chip: Ja Afstamming: Kennedy v. Ferro x Annemarie v. Rheder Stalondeugd: Voedernijt, tegen paarden, niet tegen mensen! kan wel goed met andere paarden over het algemeen, wel dominant tegen paarden die zich snel uit het veld laten slaan Aftekeningen: Kolletje, 2 witte achtervoetjes, grijze vlek linker neusgat Karakter: Lief en knuffelig, aanhankelijk dier, wel een tikkeltje onzeker en eigenwijs, en wat kijkerig, geen beginnerspony, fijn om mee te werken, pakt nieuwe dingen super snel op Wedstrijdenresultaten: Nog B en op het moment met 4 winstpunten in 3 wedstrijden! Springen nog niet gestart, alleen onderling en hij heeft veel wilskracht, lef en vermogen, ook met dressuur,
Overig: Sam heeft niet heel veel ervaring, bij mij issie 1 van zijn eerste keren gestart. Hij kan mooi lopen, fijne galop vooral en mooi beenwerk! Veel springvermogen al word ie hier wel erg heet van, zelfs iets te als je teveel aan zijn mond zit. Een super wedstrijdbeestje voor in de toekomst. En wat dat betreft ook erg geschikt als crosspony! Ik heb met hem 1.08 gesprongen en hier gaat hij super ruim overheen dus kan zeker vele malen hoger! ook pikken we veel oefeningen van de L weg en dit pakt ie prima op!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 27-11-09 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:foto's in links veranderd, maximaal 2 foto's toegestaan
anjaatjuh
Geplaatst: 26-11-09 01:16
thyfoon sorry voor de late reactie Express-o ze afstamming is Zizi top x Turbo Magic Nogmaals een foto van hem op de laatste foto is hij bijna 4 maanden
Laatst bijgewerkt door anjaatjuh op 26-11-09 01:27, in het totaal 4 keer bewerkt
vinet: 5000 A. Bridget: kijkend naar de markt nu enzo zou ik denken rond de 6000 eu. waarschijnlijk taxeer ik alles heel hoog btw, sorry :p armani: 3500 sennedy B: 4000,- weinig ervaring.
nu mijn beestje, hij gaat trouwens serieus verkocht worden. Stamboeknaam: Addink's Giorgio Armani Geslacht: Ruin (klophengst) Ras: KWPN Geboortedatum: 17 mei 2005, 4 jaar dus Schofthoogte: 1.69 Afstamming: Bazuin (gelders) x Gregor (v. Uniform) x Akteur x Pericles XX Stalondeugd: geen Aftekeningen: LA witte kroonrand voor oplopend
vrij groen paard, moet nog erg veel leren. Kan oefeningen tot het M alleen niks is nog bevestigd (bijv. ik gebruik schouderbinnenwaarts en travers als oefeningen met buiging; rechtrichten etc.) springt ook al een wisseltje. Braaf buiten en makkelijk op de trailer/vrachtwagen te laden. Geen paard voor beginners (lees: gewoon nog erg groen. kan door verandering in zijn thuisomgeving een beetje gestresst raken) super braaf op ander terein. loopt een B cross fijn uit, nog wel moeite met springparcours (bij je houden in galop. hij haaft daar in nog weinig balans.) 3 correcte gangen en een mooie sprong. Correct gebouwd met erg veel front. Oogt groot!
armani: € 6000 van gogh: €8000 (goed leerpaard!) Heb verder geen verstand van,maar dit is wat ik denk dat ik zelf zou uitgeven!
Dan de mijne!
Merrie 1999 PROK, STB Z1 dress (Z2 zit er goed in) 1.62m Ferro x Zeoliet x Variant x Gondelier (moederlijn Negro)
Erg heet en werkwillig paard, bijzonder sterk achterbeen, schoort altijd op haar (gestrekte) draf en middenstap. Springt een leuke wissel en heeft aanleg voor het hogere niveau. In de omgang heel braaf, maar onder het zadel niet door iedereen te rijden.
Stel dat er gegadigden zijn, weet ik wat haar prijs zal zijn, dus ben benieuwd of jullie er in de buurt komen!
Kaitlin Wat een ontzettend gaaf paard heb jij onder je kont zeg! Prachtige afstamming. Aantoonbaar bewezen in de hogere sport. Jammer dat ze niet iets meer maat heeft. PROK en STB. Ik gok toch wel zo'n 10.000-12.000 ? (Ga je nog verklappen of ik in de buurt zit? )