Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stef schreef:even over dat uithoudingsvermogen, het zal best een stukje aanleg zijn, maar is dit niet voornamelijk training? Een arabier die een jaar stil heeft gestaan hoef je ook geen endurance klasse 4 mee te starten, red ie echt niet

milkystar schreef:
Jildau schreef:Mijn probleem is dat ik op mijn eigen na nog nooit een Arabo tegen ben gekomen. Ik had dus altijd het idee dat het een erg 'nieuw' ras is waar nog maar weinig van zijn. Ik heb voordat ik mijn Arabo ging rijden op Bokt gezocht naar topics op HAW of er iemand op een Arabo rijdt want ik wilde ze graag zien onder het zadel maar ik kan ze nooit vinden. Ben benieuwd of er nog meer mensen op Bokt zijn met een Arabo.
frisiangirl schreef:Ach, is ja toch alles 1 bloedlijn...dus zoveel anders zal het veulen niet worden...![]()
*grijns* sorry, misschien komt het een beetje over alsof de arabo voor mij een grap is, is het niet, maar het oude bestuur heeft ervoor gezorgd dat ik hen niet meer serieus neem. Ik fok met arabo´s, maar dat wil niet zeggen dat er geen andere en betere paarden bestaan!

).