wreckh schreef:Ik vind het een erg leuke kruising. Ik ben wel van de kruisingen
Ik vind wel dat ieder zelf moet nagaan wat die met het gefokte paardje wil. Wil je hem zelf houden en waarvoor wil je hem gebruiken. Of wil je hem verkopen?
Ik zit zelf te denken om mijn haf te laten dekken door een ander ras. Ik weet nog niet precies hoe en wat. Zat ook aan een fries te denken. Ik wil eigenlijk wel graag een ander (en vooral heel graag) een apart kleurtje. Je weet van te voren natuurlijk nooit wat de kleur doet, maar een voskleur komt er sowieso niet op.
Er is op bokt iemand met een fjord/haflinger en een donker bruin paard kwam eruit, dus je weet het nooit met paarden en kruisingen, Mijn paard had dus een veulen gekregen en die kwam palomino er uit terwijl moeder & vader geen palomino zijn, denk dat dat de haflinger was ofzo, op mijn vorige stal was er een paard en die was kwpn maar ergens in de bloedlijn was er een fjord, allebij ouders kwpn krijgen ze een paard met isabel kleur, aalstreep alles, dus je kan nooit van te voren weten wat voor kleur t wordt!! spannend wel